Gå til innhold

Hvordan fortelle han hva jeg føler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gutt jeg virkelig begynner å like nå. I starten så rota vi bare på nach, først klining bare før det gikk noen mnd før sex. Nå er vi sammen edru, vi snakker mye sammen og har det veldig koselig sammen. Etter sex i edru tilstand + alle de gangene vi har sammen har jeg utviklet følelser for han. Men det er vanskelig å skjønne på om han ser på meg som en venn med frynsegoder eller om han også har følelser for meg. Han flørter mye, holder meg i hånda når vi ligger og koser under film, har sex osv.

Jeg har lyst til å fortelle han hva jeg føler, og få et svar på om han bare vil ha sex så jeg kan gå videre før jeg utvikler enda mer følelser for en som ikke har følelser for meg. Men har noen tips til hvordan jeg kan ordlegge meg og når? Føler at det aldri passer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang hvor dere ligger å koser dvs før sex, si at du ikke vet om du kan fortsette å ha sex med han, han kommer til å spørre hvorfor, du sier at du begynner å like han.

Jeg tror ikke du trenger tenke noe særlig på det. Er dere så ofte og så mye sammen som du sier, holder hender + + så skal du ikke se bortifra at det er litt følelser fra hans side også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...