AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Jeg er en jente som sliter med hårtap. Håret er fryktelig tynt, så tynt at det går ut over hverdagen min. Har derfor bestilt hårerstatning, et nett med hår på som festes i hodebunnen med kirurgisk lim og byttes annenhver måned. Noen som har erfaring med dette?Anonymous poster hash: 01331...b95
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Hei! Jeg er en jente som sliter med hårtap. Håret er fryktelig tynt, så tynt at det går ut over hverdagen min. Har derfor bestilt hårerstatning, et nett med hår på som festes i hodebunnen med kirurgisk lim og byttes annenhver måned. Noen som har erfaring med dette?Anonymous poster hash: 01331...b95 Hei Jeg har ingen erfaring med dette, men hvor kan man gjøre dette? Jeg også sliter psykisk pga håret mitt...Supert om du kan fortelle mer om dette? Anonymous poster hash: 06962...b71
Pippipp Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Www.apollohair.no - de har salonger i flere byer i Norge
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Hei! Jeg er en jente som sliter med hårtap. Håret er fryktelig tynt, så tynt at det går ut over hverdagen min. Har derfor bestilt hårerstatning, et nett med hår på som festes i hodebunnen med kirurgisk lim og byttes annenhver måned. Noen som har erfaring med dette?Anonymous poster hash: 01331...b95 Er du her inne fremdeles? Jeg lurte på om du har fått det nå og om du er fornøyd? Anonymous poster hash: 173c7...00f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har også slitt. Er liten og småspist, og leste at om du får i deg lite næring så rasjonerer kroppen, og hår er noe av det siste som får næring. Begynte å spise mer + ta vitaminer, og nå, noen mnd senere (ok, snart et år) ser det mye tykkere ut 😊 Anonymous poster hash: 7808f...fd0
helsemammaen Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg slet utrolig mye med hårtap i perioden under/etter amming, og det skyldtes nok for lite næring. Nå i ettertid har jeg begynt på bipollen kosttilskudd som har gitt meg mye tykkere og sterkere hår. Jeg er ganske småspist selv, så det var derfor valget falt på kosttilskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå