Chizue Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg vet faktisk ikke jeg Hadde ei venninne som gav meg ett brev på 16årsdagen min.. Oppi brevet lå det en pakke kondom, slike du kunne få gratis hos helsesøster. Med ett hjemmelaget kort "Gratulerer, endelig har du lov å gjøre det med lyset på" Ikke noe mer.. Må være den billigste gaven iallefall Hva med deg, trenger ikke å være bursdagsgaver, hva med julegave? eller bare en gave? 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Tja, sokker. Sokker det stinket røyk av, that is. Av en venninne fikk jeg også noen små, brune pappbokser. Skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre med dem? De var ikke pene, og det var heller ikke plass til noe oppi Anonymous poster hash: cc70d...603 6
Gjest fotballflue Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) En vedkubbe. Hehe. Jaja, den var jo spikka rein for bark, så den var jo grei å se på, men hallo, en vedkubbe, wtf?! Edit: bør kanskje legge til at denne gaven ikke var fra et barn, da hadde det nok ikke vært såå rart. Gaven var altså fra en mann på nesten 30 år Endret 14. oktober 2014 av fotballflue 5
Gjest C'est la vie:) Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Et rødt handlenett med logo på fra en butikk... Takk tante, du vet hva jeg ønsker meg!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 En pakke Kleenex fra ei besteveninne og en dildo fra en annen, vet ikke helt hva de mente med det...Anonymous poster hash: ce85d...b7f 2
Wombat Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Et vaffeljern av typen man får i bonus når man har handlet et sted over x antall kroner. Hyggelig nok, men jeg var 9 år. 3
Tirkes Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Makaroni, en halv dorull og kaffefilter. I samme gave. Riktignok stappa i en skoeske for å skjule et gavekort, men det står på topp på listen min over rar-gave. 10
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Fikk samme gave to år på rad av samme familiemedlem. Hun begynte å bli litt tustete, men reagerte på at flere fikk denne gaven flere år etter hverandre. Det var et smykkeskrin av typen "ti-kroners marked" hvor jeg tror hun kjøpte en hel eske for å gi vekk i julegaver. Min bror fikk den også. Anonymous poster hash: 30d3b...934 4
Pawn Hearts Skrevet 16. oktober 2014 #10 Skrevet 16. oktober 2014 Makaroni, en halv dorull og kaffefilter. I samme gave. Riktignok stappa i en skoeske for å skjule et gavekort, men det står på topp på listen min over rar-gave. Enig i at den er rar, men samtidig er det en ytterst oppfinnsom måte å pakke et gavekort på, og tingene oppå er jo anvendelige nok. Iallfall hvis man spiser makaroni, går på do og drikker filterkaffe. 4
Chanchan Skrevet 16. oktober 2014 #11 Skrevet 16. oktober 2014 En pynteengel i plastikk, spraymalt gull, type nille-kvalitet. Jeg var 12 år og gaven var fra mormoren min. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #12 Skrevet 16. oktober 2014 H&M sminke: Grønn og rosa øyenskygge, fra en onkel... når jeg ble 23 år. Anonymous poster hash: 30d3b...934
frøkna Skrevet 16. oktober 2014 #13 Skrevet 16. oktober 2014 Da jeg var ni fikk jeg en lilla brødkurv og en kniv og gaffel i samme stil. Da jeg var 17 fikk jeg et pokemon- sengesett. 6
Gjest Mythic Skrevet 16. oktober 2014 #14 Skrevet 16. oktober 2014 Fikk en forferdelig stygg porselensvase med masse krimskrams på i bursdagsgave av en kjæreste da jeg var 13 år. Han hadde sikkert funnet den i skapet hjemme hos mor eller bestemor
Gjest Evans Skrevet 16. oktober 2014 #15 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) En boks pringles Det er egentlig en litt søt historie bak denne gaven. Vi unga pleide alltid å få pengegave av besteforeldrene våre i bursdagsgave og julegave. Vanligvis feiret vi alltid jul hver for oss, men dette var altså første gang vi skulle feire sammen. Bestemor følte da at hun måtte kjøpe en gave-gave, og ikke kun gi en konvolutt medet ark med pengeoverføringen. Så da kjøpte hun en boks pringles og pakket inn De var absolutt ikke gjerrige, for vi fikk ganske mye penger hvert år, men dette med å kjøpe gaver var hun ikke så flink til Edit: Så først nå at det stod bursdagsgave... jaja... Endret 16. oktober 2014 av Evans
Baktusen Skrevet 16. oktober 2014 #16 Skrevet 16. oktober 2014 Når jeg var 10-11 år gammel, fikk jeg ett sett med Eva Solo glass i gave.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #17 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vet faktisk ikke jeg Hadde ei venninne som gav meg ett brev på 16årsdagen min.. Oppi brevet lå det en pakke kondom, slike du kunne få gratis hos helsesøster. Med ett hjemmelaget kort "Gratulerer, endelig har du lov å gjøre det med lyset på" Ikke noe mer.. Må være den billigste gaven iallefall Hva med deg, trenger ikke å være bursdagsgaver, hva med julegave? eller bare en gave? Haha, tanken som teller?? Anonymous poster hash: 30d3b...934 2
Chizue Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #18 Skrevet 16. oktober 2014 Haha, tanken som teller?? Anonymous poster hash: 30d3b...934 Jepp Minner meg på en gave jeg fikk fra min farmor, en brodert juleduk, såpass stor til å dekke ett spisebord med 12 stoler..Denne duken har gått i arv og er flere år gammel, da hennes oldemor sydde og broderte duken...MEN...jeg var 7 år gammel da jeg fikk den -.- Idag, er det vel den beste gaven jeg har fått 2
Gjest Haaploes Skrevet 16. oktober 2014 #19 Skrevet 16. oktober 2014 En forundringsbakke fra et postordrefirma.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #20 Skrevet 16. oktober 2014 Jepp Minner meg på en gave jeg fikk fra min farmor, en brodert juleduk, såpass stor til å dekke ett spisebord med 12 stoler..Denne duken har gått i arv og er flere år gammel, da hennes oldemor sydde og broderte duken...MEN...jeg var 7 år gammel da jeg fikk den -.- Idag, er det vel den beste gaven jeg har fått Aaaw Anonymous poster hash: 30d3b...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå