Gå til innhold

Dere som ikke liker high-waist bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ofte det ser bra ut forfra, men bakfra får mange ALT for stor/lang rumpe i slike bukser. Syns ikke det er så fint. Jeg bruker sånne bukser selv, men da passer jeg på at jeg har noe som dekker litt bak (ikke nødvendigvis hele rumpa, men slik at øverste del av buksa ikke synes.

Anonymous poster hash: c3a22...513
  • Liker 6
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Vanskelig å se forskjell på ryggen og rumpa.

Gjest Kvinneline
Skrevet

Vanskelig å se forskjell på ryggen og rumpa.

Ikke hvis du har stor rumpe. High-waist er ikke det beste om rumpa ikke stikker ut

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner at jeg bryr meg veldig lite om slike bukser. Det er ikke pent, men det er ikke noe jeg tenker på.

Anonymous poster hash: dee6a...15e
  • Liker 2
Gjest constance90
Skrevet

Jeg bruker kun highwaist men har genser over

• Liker 4
Skrevet

Ikke hvis du har stor rumpe. High-waist er ikke det beste om rumpa ikke stikker ut

Det var litt det jeg tenkte på. Om man har rumpe og smal midje ser man vel lett forskjell på den og ryggen?

Anonymous poster hash: e2c57...b5a

Gjest Kvinneline
Skrevet

Det var litt det jeg tenkte på. Om man har rumpe og smal midje ser man vel lett forskjell på den og ryggen?

Ja, jeg ser i alle fall forskjell. Synes ikke det er stygt på de med litt mindre junk på baken heller, men noen får veldig lang rumpe da ja. Eller lang rygg? Alt etter som hvordan man ser det :P

Skrevet

Problemet mannen har med alle sånne bukser er at man får så lang rumpe i dem sier han. Når jeg prøver med gamle kjendisbilder fra mer glamorøse tider og spør om det ikke er litt fint iallefall så er det et konsekvent "NEI" fra den kanten :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Utrolig mye penere enn bukser under navlen.

Anonymous poster hash: fd417...157

• Liker 5
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg pleier å like highwaist, men de to første bildene ble bare...for mye.. Minnet meg for mye om 80-tallet.

• Liker 2
Skrevet

Utrolig mye penere enn bukser under navlen. Anonymous poster hash: fd417...157

Det spørs jo hvordan man går ellers, og hvor tynn man er. :P

Har man noe over kan man fint gå i de buksene som går under navlen. Er man bælfeit, og da mener jeg typen tønne på to bein, OG har en kort topp og magen henger ut over-ja da er ikke fint i det hele tatt! :bond:

Anonymous poster hash: 4589c...828

Skrevet

Nei, uff. Jeg er ikke fan av sånne buksere. Spesielt ikke de to siste bildene. Ser ut som om de mangler den nedre delen av overkroppen.

Ser sånn her ut:

Imgres-2.jpeg

:riste:

Skrevet

Har noen dårlige arkeologiske minner, av rocka typer fra Woodstock, menn med åletrange slengbukser, og synlige testikler på hver side av sømmen. Tror det har gitt meg en evig allergi mot high waist, som gjelder alle bukser av denne typen.

Men med lang overdel så ser det jo ok ut. Det viktigste er den fine Y-en foran, som gjør at hun nr 2, i den hvite buksen, er ekstra sexy(dersom det er ønskelig da).

Hun ville selvsagt vært enda finere med low waist. Unødvendig med så mye stoff foran, gjelder også bikini forresten. Men ingen av bildene er stygge da, så alvorlig er det tross alt ikke :).

Skrevet

High waist er jo genialt hvis man har litt sidehåndtak. Det ser værre ut med en low rise da. High waist med en genser over( slik at man ikke får 1 meter lang rumpe) er gull for en litt frodigere kroppsform, men da er det veldig viktig at toppen slutter på akkurat riktig sted.

Ellers så syntes jeg man skal se ganske så bra ut om man kan pull off en high rise uten genser over, selv de rundeste rumpene ser jo lange og flate ut da...

De bildene dine var jo bare forfra da, interessant å se noen som ser bra ut med dette bakfra...

Skrevet

High waist er jo genialt hvis man har litt sidehåndtak. Det ser værre ut med en low rise da. High waist med en genser over( slik at man ikke får 1 meter lang rumpe) er gull for en litt frodigere kroppsform, men da er det veldig viktig at toppen slutter på akkurat riktig sted.

Ellers så syntes jeg man skal se ganske så bra ut om man kan pull off en high rise uten genser over, selv de rundeste rumpene ser jo lange og flate ut da...

De bildene dine var jo bare forfra da, interessant å se noen som ser bra ut med dette bakfra...

Ja, den ser jeg jo. Var ganske vanskelig å finne noen skikkelige eksempler faktisk, men fant noe:

http://33.media.tumblr.com/f56428546254fdf11258c83a8be4d073/tumblr_ncwqntwtnz1s77rimo1_400.jpg

http://i.ebayimg.com/00/s/MTA1MFg3MDA=/z/oZEAAOSw7NNUINHA/$_57.JPG?rt=nc

Skrevet

Uff, rompa ser jo ut som en låvedør...

Skrevet

Ja, den ser jeg jo. Var ganske vanskelig å finne noen skikkelige eksempler faktisk, men fant noe: http://33.media.tumblr.com/f56428546254fdf11258c83a8be4d073/tumblr_ncwqntwtnz1s77rimo1_400.jpg http://i.ebayimg.com/00/s/MTA1MFg3MDA=/z/oZEAAOSw7NNUINHA/$_57.JPG?rt=nc Anonymous poster hash: e2c57...b5a

Hehe, ja det tenker jeg. Den første vil jeg beskrive som en ganske ekstrem kroppsfasong, og selv da tipper jeg den ser best ut sånn skrått fra siden. Den andre syntes jeg fikk litt rar rumpe jeg, men det er kanskje bare meg... Men nå er jo ikke rumper alt da, og jeg syntes det siste bildet ditt i HI ser fint ut ( forfra da ;) ) jeg syntes også de kan se kule og litt edgy ut, men tror aldri jeg har sett en med høyt liv og tenkt " for en rumpe!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...