Gå til innhold

Eksen tok kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen tok kontakt etter flere uker uten kontakt. Slutt for et halvt år siden. Sier han savner meg og at han har lyst på meg. Jeg vet det aldri vil fungere med oss igjen, og at han såret meg veldig i månedene etter det ble slutt..

Hva gjør jeg? Bare ignorere ?

Anonymous poster hash: 9015f...e8a

Videoannonse
Annonse
Gjest Tingelinling
Skrevet

Ja.

• Liker 2
Skrevet

Enkelt å si at man skal iognere han om du fortsatt har følser for han. Følg magefølelsen/hjerte ditt. Er det du som har villet hatt han tilbake tidligere? Hvem har tatt kontakt de siste 6 mnd?

Anonymous poster hash: 70c6e...66a

Skrevet

Ts her.

Har hatt mye kontakt i starten etter bruddet, til han fant en ny dame og kjørte dobbeltspill med oss begge. Jeg avbrøt derfor kontakten etter en stund, og har gradvis kommet meg videre:)

I dag sier han at det ikke er mer mellom dem.. Jeg vet ikke

Skrevet

I dag er det ikke noe mer mellom dem. Men hva med en annen gang? Han har jo vist seg å være en løgner og utro. Han virker ikke til å være en du kan stole på.

Jeg ville stemt for å kutte all kontakt. Du har jo kommet deg videre. Med han så er det to skritt tilbake.

• Liker 6
Skrevet

Ja, jeg føler ikke behovet for å ha kontakt lengre. Men jeg svarer høflig når han snakker til meg, og spør hvordan jeg har det. Han spurte idag om vi ikke kunne møtes for sex osv, og å finne på ting. Det sa jeg nei til.

Skrevet

Skjønner. Da hadde jeg kuttet han helt ut om jeg var deg!!!

Skrevet

Gi han en sjangse til men vær forsiktig.

Anonymous poster hash: 796bb...75e
Skrevet

Har han skuffet deg før er det mest sannsynlig at det vil skje igjen.

Jeg ville svart nei til å treffes.

Skrevet

Gi han en sjangse til men vær forsiktig. Anonymous poster hash: 796bb...75e

Problemet med det er at eksen til ts verken har bedt om eller på annen måte vist interesse for en ny sjanse. Han er kåt, og vil ha sex.

Om du er interessert i et rent sexvenn-forhold med exen kan kun du si, ts. Et ikke uviktig forhold her er jo: er han noe god? Eller kan du finne andre menn som er bedre der ute? Som jente har du flere valg enn han har på dette markedet. At han har sex med både deg og andre (så snart han får napp) må du nesten regne med. Det inngår i dealen med uforpliktende sex.

Anonymous poster hash: 57c28...963

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Ja, jeg føler ikke behovet for å ha kontakt lengre. Men jeg svarer høflig når han snakker til meg, og spør hvordan jeg har det. Han spurte idag om vi ikke kunne møtes for sex osv, og å finne på ting. Det sa jeg nei til.

Du har faktisk kommet deg veldig langt når du ikke føler behov for å ha kontakt mer. Hvorfor ta sjansen på å ødelegge det? Jeg ville kuttet all form for kontakt.

• Liker 2
Skrevet

Han er veldig god i senga, ja, men den det er det nok mange som er :) er redd for at hvis vi skulle starte opp igjen, men som ff, så ville det gjøre at noen av oss får tilbake de følelsene (les:meg). :P

Har kommet veldig langt ja, og føler liksom at jeg har begynt å få øynene opp for et par andre i det siste :) men vet jo at jeg kommer godt overens med eksen fra før av.

Vanskelig å velge. Hvis jeg fortsetter å si nei, så vil han kutte kontakten fremover, kjenner jeg han rett. Så må finne ut om jeg vil det. Kan godt ha kontakt, men usikker på om jeg vil begi meg ut i et ff-forhold med han, selv om det alltid har vært bra med oss på den fronten.

Ts

Skrevet

Jeg skjønner at det kan friste og ha sex med eksen, men av egen erfaring gjør det bare vondt etter han er dratt.. En ting om det ikke er følelser mellom dere, men tenker at siden du endte opp skuffet/såret er det du som nok en gang kommer til å sitte igjen med de samme følelsene. En eller annen gang må det forholdet ta slutt også. Siden du er komt så langt i prosessen hadde jeg aldri takket ja til et FF forhold med han.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Tenker bare at jeg ikke holder mer kontakt videre etter dette idag, så får jeg bare se hva som skjer senere. Om han evnt tar kontakt igjen. Så får jeg finne ut hva jeg gjør da :)

Ts

Skrevet

Eksen tok kontakt etter flere uker uten kontakt. Slutt for et halvt år siden. Sier han savner meg og at han har lyst på meg. Jeg vet det aldri vil fungere med oss igjen, og at han såret meg veldig i månedene etter det ble slutt..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Tenker bare at jeg ikke holder mer kontakt videre etter dette idag, så får jeg bare se hva som skjer senere. Om han evnt tar kontakt igjen. Så får jeg finne ut hva jeg gjør da :)

Ts

Du vet det aldri vil fungee mellom dere, og han såret deg enormt når det ble slutt, men du vurderer det likevell. Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke et nytt forhold jeg vurderer. Men et seksuelt forhold. Det blir noe annet:)

Gjest constance90
Skrevet

Det er ikke et nytt forhold jeg vurderer. Men et seksuelt forhold. Det blir noe annet:)

No no no no no no no...

Skrevet

yes yes yes

Anonymous poster hash: 796bb...75e
Skrevet

Hehe ikke lett! Vet det kan være veldig dumt å gå inn i det, selv om det frister.

Ts

Skrevet

Det er ikke mangel på gutter. Hvorfor gi en drittsekk sjansen når det finnes bedre?
Blir som å kjøpe utgåtte og ødelagte varer selvom man ikke må. Du fortjener bedre, og han trenger å lære seg at det er konsekvenser med å behandle folk som dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...