AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Hallo! På kinnene og kinnbena har jeg mange bittesmå arr etter molusker, jeg sliter også med hudorm og komedoner i kinn, på hake og i panne. Samtidig har jeg flate kinn, og lite trekk i fjeset. Har dere tips til å legge sminke som dekker, gjevner ut hudtonen og som fremhever trekkene i fjeset? Jeg synes jeg trenger mye sminke for at huden skal se gjevn og konturert ut, samtidig som mye sminke fremhever hudormene.. Setter stor pris på alle svar som kan hjelpe meg. Anonymous poster hash: 302c7...be8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Hudormene må klemmes ut. Deretter må du bruke resepbelagte produkter på utsatte områder. Gå til lege. Bruk mineralfoundation i pudderform og vær nøye på sminkefjerning. Pass på at du bruker kremer som ikke er fete, men rik på fuktighet. Blush på kinnene og konturering med solpudder. Anonymous poster hash: a9e76...2d6
Gypsy22 Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 En konsealer kan være lur og bruke også, ellers så signerer jeg det som er oppe hær
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Hadde mange av de samme plagene som du, og kan anbefale å starte med hudpleien før sminke. Få kondemonene klemt ut hos en hudpleier(søk etter noen som får gode tilbakemeldinger på nettet i byen du går til så du ikke ender opp med arr!). Her kan du vel også få hjelp med hudormer. En god skrubb kan også hjelpe, og personlig bruker jeg en skrubbhanske helt sånn forsiktig, men mange synes det blir for grovt og foretrekker kremer med små korn. Neste er en rens og en krem som passer for din hudtype(det kan hudpleier hjelpe deg med, altså, hvilken hudtype du har). Og når du begynner å få det under kontroll så er det mye enklere å legge sminke, og man trenger heller ikke så mye:) Men er jo kjipt i mellomtiden da, men anbefaler å gå på youtube, er ufattelig mange flinke der på hvordan man skjuler og fremhever både det ene og det andre. Søk på ting som; how to hid red skin, eller how to hide condemones etc. Anonymous poster hash: d7a67...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå