Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere andre med døtre i alderen 9-11 år - hva kjøper dere egentlig i julegave til barna? Jeg har prøvd å spørre datteren min, men hun sier at hun ikke vet hva hun ønsker seg. Hun har bursdag noen uker før jul, og der får hun en liten tv med innebygd dvd-spiller, som hun har ønsket seg kjempelenge.. men denne julegaven er det verre med, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe :vetikke:

Anonymous poster hash: 59715...139
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den alderen der lå jeg i hardtrening for å bli lesehest. Maria Gripes skyggebøker, Anne fra Bjørkely-serien, Hobbiten, Terry Pratchetts bøker om heksa Tiffany Aching, Harry Potter...

Anonymous poster hash: 5c434...6e6
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo din unge, så du burde jo vite hva hun kunne trenge og hva hun interesserer seg for.

Men barn nå til dags er jo så bortskjemte og har alt fra før, det ser man jo på alle disse trådene på nettet om "hjelp hva skal jeg kjøpe til mitt eget barn?"

Anonymous poster hash: f313c...fb4
  • Liker 1
Skrevet

Bøker, puslespill, brettspill? DVD'er til den nye tv'en kanskje?

Skrevet

Gi henne penger dersom hun ikke trenger noe.

Anonymous poster hash: 64a26...205
Skrevet

Hun begynner vel å bli så stor at det er lit "viktig" å være "kul" i klesstilen? Gi henne gavekort på bik bok, så kan dere handle klær når det er januarsalg. Det er vel slike type klær jenter i den alderen bruker og hun vil få mer enn om du kjøper et par plagg rett før jul til full pris :)

Eventuelt kjøp filmer du vet hun liker til tvn hun får i bursdag. Justin Bieber eller andre merke-parfymer?

lindex og cubus har også mye fine klær til den alderen. Det er nok bedre å velge ut klær selv nå ;)

Anonymous poster hash: 5fe58...a1b
Skrevet

playstation

Anonymous poster hash: 57d90...3b2
Skrevet

Sett penger inn på konto til henne ved de anledninger (som bursdag og jul) hvor hun ikke ønsker seg noe spesielt. Så har hun litt penger på bok når hun blir eldre eller sparer selv til noe :)

Gjest tuppesjura
Skrevet

Vi har litt samme problemet hos oss. Eller, vår ønsker seg masse, men har bursdag rett før jul. I bursdagsgave får hun en helgetur til Trondheim med hele familien. Vi drar på bursdagen, så det blir en overraskelse. Der blir det hotell, sjopping, pirbadet og besøke noen venner. Tror det blir stas! :)

Hun ønsker seg også den nye furby boom, men der har jeg satt ned foten, for hun fikk den vanlige i fjor, og den holder et forferdelig lurveleven!

Skrevet

Tusen takk for gode forslag :) Jeg tror jeg kommer til å gå for en blanding av ulike forslag her, litt klær og kanskje en bok og en DVD. Hun er absolutt ikke bortskjemt, men ønsker seg utrolig nok egentlig ingenting.

Anonymous poster hash: 59715...139
Skrevet

Min 11 åring virker kul uttad, men hos meg og faren hennes ønsker hun seg alltidLego Friends! Hun synes det ernlitt fornbarnslig å ønske seg hos andre, men hos oss er det greit. Hun elsker å bygge og leke med det "i sjul", men jeg ser ikke annet enn at når hin har venninner på besøk så setter de seg faktisk ned å leker med dette de også! Synes det er fint og betryggende at barn kan være barn ei stund også!:-) nye ski eller skøyter eller stort surfeakebrett hadde hun også likt.

Anonymous poster hash: aa912...75b

Skrevet

Min niese på 10 år ønsker seg også Lego Friends. Ellers ønsker hun seg klær, bøker, ting med Isac Elliot på, gavekort til itunes. Syns det er kjempeenkelt å kjøpe gave til 10 år gamle jenter, er jo så utrolig mye å velge i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...