AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Hei Spm 1: Jeg fridd og fikk ja 14.september Etter ønske ble det da bestilt ringer i titan med carbonfiberbånd i seg. (E-bay). Ringen ble i feil str så nye er nå bestilt. Hvilken dato settes? 14.september eller når vi setter ringene på? Spm 2: Lurer også på tid man må regne under middag på en 3 retters og en 4 retter? Usikker på hva vi evt skal velge... Tenkte mest på barna, dumt å sitte for lenge... Heller legge inn litt nattmat... Anonymous poster hash: 1debd...ee5
Rosa Sitron Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg ville hatt 14. september. Vi har datoen han fridde selv om jeg ikke fikk ring i rett størrelse og ferdig gravert før en måned etter.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Ville ha gravert faktisk dato, er jo ikke alle som får ring samme dag. Vi brukte vel over 4 timer på tre retter, og det føltes som at det gikk fort. Det var uten barn. Anonymous poster hash: 22b48...a5e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Hei Spm 1: Jeg fridd og fikk ja 14.september Etter ønske ble det da bestilt ringer i titan med carbonfiberbånd i seg. (E-bay). Ringen ble i feil str så nye er nå bestilt. Hvilken dato settes? 14.september eller når vi setter ringene på? Spm 2: Lurer også på tid man må regne under middag på en 3 retters og en 4 retter? Usikker på hva vi evt skal velge... Tenkte mest på barna, dumt å sitte for lenge... Heller legge inn litt nattmat... Anonymous poster hash: 1debd...ee5 Et lite tips mtp barn under middagen: Vi hadde 4 retter + bryllupskake servert ved bordet (vi var på restaurant i utlandet). Jeg hadde kjøpt og pakket inn små gaver til barna våre. Når de begynte å kjede seg under middagen (de er 4 og 7 år), så dro jeg frem gavene. Jeg hadde 3 gaver til hver: 1 bitteliten legopose, en tegnebok (hadde med penal selv) og tilslutt en sånn legopakke til ca. 100,-. Den siste brukte de ganske mye tid på, og vi slapp mas med å gå fra bordet osv. Vi satt ved bordet fra kl. 20:00 - 00:00, det er inkl. 2 korte taler. Anonymous poster hash: 8d5d7...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå