Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 Hjelp igjenn Jeg holder på å lage en multimedia presentasjon og i den forbindelse trenger jeg noe kul elektronisk musikk. Det jeg lurer på er om det finnes noe sted på nettet der det er musikk som er gratis og tilgjengelig for bruk. Har engang hørt om neone grupper som legger ut det de selv lager, slik at det skal være tilgjengelig for alle. Det er viktig at dette er lovlig for jeg skal bruke det i jobben. dersom noen har tips blir jeg veldig glad og evig takknemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. juni 2002 #2 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her, men hvis det er et sted hvor du kan laste ned mp3'er så bruker jeg WinMX som du kan laste ned på www.winmx.com Det er helt gratis å laste ned og bruke. Her kan du søke på artist/band eller sang, samt at du kan laste ned bilder, filmer osv. Jeg pleier å laste ned mp3'er her og brenne dem til cd etterpå Håper det var det du lette etter... klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 25. juni 2002 #3 Del Skrevet 25. juni 2002 Computerarts (www.computerarts.co.uk) har gitt bort litt musikk du kan bruke slik, som smaksprøvar i samarbeid med andre. Du kan jo gå der og sjå om det stadig er tilgjengeleg som download? Elles veit eg ikkje om nokre plassar der du kan få slikt gratis (og bruke lovleg.) Om du har ofte bruk for slik musikk, er det kanskje verd å legge ut litt pengar? Om du søker på Google etter "royalty free music" vil du i alle fall få fram massevis av plassar der du kan kjøpe slikt - mulig enkelte tilbyr smaksprøvar gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg synes WinMX er litt "rotete" kanskje, også går det ikke så fort. Prøv LimeWire! www.limewire.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå