Gå til innhold

hvordan lukte forskjell på dyr vs billig parfyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bøker så kan det stå "det luktet billig parfyme", eller "h*n luktet dyr parfyme/after shave".

Lukt er ĵo individuelt, og parfyme/after shave lukter jo ulikt fra person til person.

Hva karakteriserer en dyr vs en billig lukt??? Bruker selv alltid Chanel eller Chloe. Og synes den har en mer fyldig lukt/mettet duft enn billige som noen ganger lukter litt mer alkohol. Eller noe.

Ja det er mye man lurer på.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ofte billig lukter veldig intenst og syntetisk. Men det kan jo dyre parfymer gjøre også. Så.. Hva vet jeg?

Skrevet

Synes billig parfyme lukter vondt og intenst. Tror jeg aldri har luktet på en billig parfyme som faktisk lukter godt.

Skrevet

Men hva er billig parfyme da? Er parfymene til for eksempel Christina Aguilera og Britney Spears sett på som billige i denne sammenhengen? Jeg mener, de er jo billigere enn en parfyme fra Chanel, men de lukter da godt? Eller hva syns dere?

Anonymous poster hash: 7bcb2...ea5
Skrevet

Bra parfyme utvikler seg hele tiden, mens en billig parfyme er mer lineær. Og du kan finne begge deler i alle prisklasser.

Skrevet

parfyme som lukter såpete/skyllemiddelaktig forbinder jeg med billige parfymer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...