BlendaSensitive Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 I bøker så kan det stå "det luktet billig parfyme", eller "h*n luktet dyr parfyme/after shave". Lukt er ĵo individuelt, og parfyme/after shave lukter jo ulikt fra person til person. Hva karakteriserer en dyr vs en billig lukt??? Bruker selv alltid Chanel eller Chloe. Og synes den har en mer fyldig lukt/mettet duft enn billige som noen ganger lukter litt mer alkohol. Eller noe. Ja det er mye man lurer på....
Wonderbitch Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg synes ofte billig lukter veldig intenst og syntetisk. Men det kan jo dyre parfymer gjøre også. Så.. Hva vet jeg?
smalls Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Synes billig parfyme lukter vondt og intenst. Tror jeg aldri har luktet på en billig parfyme som faktisk lukter godt.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Men hva er billig parfyme da? Er parfymene til for eksempel Christina Aguilera og Britney Spears sett på som billige i denne sammenhengen? Jeg mener, de er jo billigere enn en parfyme fra Chanel, men de lukter da godt? Eller hva syns dere? Anonymous poster hash: 7bcb2...ea5
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Bra parfyme utvikler seg hele tiden, mens en billig parfyme er mer lineær. Og du kan finne begge deler i alle prisklasser.
anybody Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 parfyme som lukter såpete/skyllemiddelaktig forbinder jeg med billige parfymer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå