Tuppeline1 Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Sluttet å blø i går, fikk positiv el-test nå i morrest.. Hva i all verden.. Noen som har opplevd det samme? Håper det holder med sengekos i kveld da.. Når har jeg ikm? skal jeg regne ut fra sånn som jeg har gjort tidligere da el er på dag 14, eller skal jeg bare plusse på 14 dager fra og med i dag? Håper noen kan hjelpe
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Hvor mange dager har du mensen da? Og hvor lang syklus har du? Tror jeg bare hadde fortsatt å teste for eggløsning og sett om testen holdt seg positiv noen dager til. Anonymous poster hash: 93eb0...47d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Sluttet å blø i går, fikk positiv el-test nå i morrest.. Hva i all verden.. Noen som har opplevd det samme? Håper det holder med sengekos i kveld da.. Når har jeg ikm? skal jeg regne ut fra sånn som jeg har gjort tidligere da el er på dag 14, eller skal jeg bare plusse på 14 dager fra og med i dag? Håper noen kan hjelpe Skikkelig positiv? Husk at den skla være ca like sterk som kontrollstreken.Anonymous poster hash: ce0fe...f05
Tuppeline1 Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2014 Hvor mange dager har du mensen da? Og hvor lang syklus har du? Tror jeg bare hadde fortsatt å teste for eggløsning og sett om testen holdt seg positiv noen dager til.Anonymous poster hash: 93eb0...47d 7 dager
Tuppeline1 Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2014 Skikkelig positiv? Husk at den skla være ca like sterk som kontrollstreken.Anonymous poster hash: ce0fe...f05 Smilefjes på cb
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 7 dager Har du testet mer for eggløsning? Husk at du ikke har eggløsning den dagen testen viser positiv. Positiv test viser bare at eggløsning snart vil skje. Etter (siste) positiv test vil eggløsningen skje i løpet av 12-24 timer, deretter lever det i ca 24 timer. Dpo teller du fra dagen etter eggløsning. Anonymous poster hash: 93eb0...47d
Tuppeline1 Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2014 Har du testet mer for eggløsning? Husk at du ikke har eggløsning den dagen testen viser positiv. Positiv test viser bare at eggløsning snart vil skje. Etter (siste) positiv test vil eggløsningen skje i løpet av 12-24 timer, deretter lever det i ca 24 timer. Dpo teller du fra dagen etter eggløsning.Anonymous poster hash: 93eb0...47d Jeg fikk enda en neg på kvelden, samt morgenen etterpå, men på ettermiddag fikk jeg smilefjes igjen etterfulgt av negativ på kveld. Vi hadde sex på den kvelden, så håper det holder :-) Hehe, var kanskje litt rotete dette, men håper du skjønner hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå