lille ulv Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har farget håret lyst de siste 5 årene. Jeg får det somregel gjort ordentlig hos frisør, men jeg har prøvd å farge det hjemme med en sånn boks med hårfarge noe sånt som 2 ganger. Det er jo mye billigere å kjøpe hårfargen i matbutikken enn å farge hos frisøren, men min erfaring er ihvertfall at hvis man ønsker en kald blondfarge som ikke ser gul eller orange ut, så er det best å gjøre det hos frisør. Vet noen om bokshårfarge som ikke gir gule/varme resultater, -til tross for at etterveksten min blir ganske mørk (kommunegrå)?
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Jeg har blondt hår, ganske lyst og får veldig mørk ettervekst (eller kommunegrå, som du også har). Jeg bruker stripene til HM. Men jeg farger etterveksten, altså jeg striper den ikke. Det funker kjempebra! Jeg har til og med fått høre at det blir finere når jeg gjør det selv hjemme, enn når jeg går til frisøren. En pakke koster rundt 60 kr, så det er ikke dyrt heller. Slik ser pakken ut: http://bloggfiler.no/sophieelise.blogg.no/images/1048268-10-1387832157065.jpg
anybody Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Velg en askeblond farge, de heter som regel det. Ellers er du nødt til å opprettholde fargen med å bruke lillashampoo ca en gang i uken, som holder fagen kald
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 bumper denne,hehe Anonymkode: 1e376...e46
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Da vil jeg anbefale å lese denne artikkelen :)) http://m.rabalderfjols.blogg.no/1454620543_grey_is_the_new_blond.html Anonymkode: 24f32...eae
Darkannie Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 Blek, farg over med en kald toner, oppretthold med en lilla/blå shampoo. wella t14 og wella t18 gir kalde lyse farger. Google dem. Jeg er ikke frisør, alt på egen risiko, men litt vandring på YouTube og diverse, så går dette greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå