Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken concealer dekker best?

Vil gjerne ha noen anbefalinger for det fins jo så alt for mange.

Jeg trenger en som dekker godt, har uren hud og røde, store "kviseblemmer" på hver side av munnen..

Anonymous poster hash: fc63b...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt Bare minerals sin creamy concealer, den dekker veldig godt over mine røde partier ihvertfall :)

Skrevet

Det er ikke en concealer. Det er en ilumminator. Det dekker ingenting men den kan lyse opp områder i ansiktet. Ingenting annet.

Den fungerer fett for meg som concealer.

Anonymous poster hash: 4d6d1...8c8

Gjest Enhjørning
Skrevet

Jeg er kjempeglad i Diorskin Star Concealer :) Nå har jeg veldig fin hud da, så vet ikke hvor god dekkevnen er når det er mer å skjule.

Skrevet

Jeg foretrekker disse:

- Bare Minerals correcting concelear

- Glo Minerals camouflage concelear

- Glo Minerals Under eye concelear

- YSL Touchè Eclat (brukes både som illuminator og som concelear under øynene når jeg ikke

har mye å dekke, lysner øyepartiet fint)

Skrevet

Jeg foretrekker disse:

- Bare Minerals correcting concelear

- Glo Minerals camouflage concelear

- Glo Minerals Under eye concelear

- YSL Touchè Eclat (brukes både som illuminator og som concelear under øynene når jeg ikke

har mye å dekke, lysner øyepartiet fint)

Jeg har prøvd alle de, synes de er ikke spesielt gode og/eller har litt labert fargeutvalg for oss som er ganske lyse i huden.

Jeg synes mineralfoundationen min fra Mineral Hygienics sammen med concealerkost dekker bedre.

Anonymous poster hash: ff572...5f9

Skrevet

Jeg har prøvd alle de, synes de er ikke spesielt gode og/eller har litt labert fargeutvalg for oss som er ganske lyse i huden.

Jeg synes mineralfoundationen min fra Mineral Hygienics sammen med concealerkost dekker bedre.

Jeg er veldig bleik, og Glo Minerals camouflage concelear Beige passer veldig bra til meg.

Det er den beste jeg har prøvd.

Anonymous poster hash: a0dbc...44f

• Liker 1
Skrevet

Liker Bobbi Brown creamy concealer og Make Up For Ever full cover

Skrevet

Nå kan ikke jeg si om de er like gode til lys hud eller ikke.

Da jeg selv har medium hudtone, men jeg syns de fungerer godt på min hud og til mine fargetoner.

Når det er sagt så er jo den lyseste YSL og Glo utrolig lyse da, særlig under eye concelear.

Men selvfølgelig, hvis fargene blir feil, vil de uansett ikke passe for visse personer :)

Skrevet

Nå kan ikke jeg si om de er like gode til lys hud eller ikke.

Da jeg selv har medium hudtone, men jeg syns de fungerer godt på min hud og til mine fargetoner.

Når det er sagt så er jo den lyseste YSL og Glo utrolig lyse da, særlig under eye concelear.

Men selvfølgelig, hvis fargene blir feil, vil de uansett ikke passe for visse personer :)

Sant :)

Jeg likte dekkevnen til Glo, men den blir orange selv på sommeren :roll:

Den er dog kremete, og på urenheter liker jeg best pudrete. Sånn sett kan nok id være god for de med medium hudtone.

Skrevet

jeg anbefaler GloMinerals Camouflage på det varmeste :)

Skrevet

Mac Pro Longwear Concealer er den beste jeg har prøvd hvertfall! :pls: Ufattelig bra dekkevne (den er veldig drøy og du trenger veldig lite av produktet så det holder til hele fjeset), holder hele dagen, har godt fargeutvalg og den koster bare 170 kr! :danse:

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har etter å ha sett og lest mange revews endelig kjøpt Fit Me concealeren og jeg er helst frelst! Endelig en concealer som ikke legger seg i linjer under øynene og blir tørr etter noen timer. Denne er enda bedre enn Bare Escentuals sin. Har min i nr 10. Mellomlys farge, også kostet den bare 110 kr. :)

Skrevet

Jeg liker veldig godt Bobbi Brown corrector for å fjerne mørke ringer. Ellers bruker jeg en fra collection eller Mac select cover up og er strålende fornøyd med begge!

Skrevet

Benefit sin "Erase Paste" er veldig bra og ganske tjukk! Dekker mine ujevnheter, i alle fall.

Skrevet

Da jeg hadde akne (Cyste-akne) brukte jeg Camouflage concealer fra Glo Minerals. Dekker godt og tetter ikke porene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...