Gjest Primrose Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 Nå får det f**n meg være nok! Er så lei av å se på reklamen til høyre der, med stakan som liskom skal være for bred, for tung og ha appelsinhud! Irriterende! Og alle drittreklamer med rynkekremer, der modellene såvidt er en dag over 20! Sånt er så provoserende!
Arkana Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Jeg er enig. Det er ingen verdens ting feil med med den kvinnen i reklamen. Men, på den annen side, sett at de hadde brukt en svært overvektig kvinne, folk hadde nok reagert like mye da og snakket om at de gir overvektige dårlig selvtillitt osv.
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #3 Skrevet 15. juli 2004 Hva om man ikke hadde noe bilde, men bare budskapet til reklamen?
Arkana Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 Hva om man ikke hadde noe bilde' date=' men bare budskapet til reklamen?[/quote'] Det var en god idé.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juli 2004 #5 Skrevet 15. juli 2004 Atte hvorfor bryr seg om sånt? Alle vet jo at de fleste menn liker damer med former..eller?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 15. juli 2004 #6 Skrevet 15. juli 2004 Jeg gleder meg til den dagen jeg ser reklame med en appelsin som blir påsmurt cellulite-krem. Informasjonsverdien hadde vært lik og underholdningsverdien hadde vært større enn enn den perfekte, sylslanke, airbrushede 19-åringen de vanligvis bruker.
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #7 Skrevet 15. juli 2004 Jeg gleder meg til den dagen jeg ser reklame med en appelsin som blir påsmurt cellulite-krem. Informasjonsverdien hadde vært lik og underholdningsverdien hadde vært større enn enn den perfekte' date=' sylslanke, airbrushede 19-åringen de vanligvis bruker.[/quote'] hehe, og jeg tipper det ikke ville solgt noe mindre. Det hadde faktisk bare holdt med en appelsin på bildet, med underteksten "appelsinhud?". Eller bilde av en sekk "ute av form?".
Gjest Emera Skrevet 15. juli 2004 #8 Skrevet 15. juli 2004 Atte hvorfor bryr seg om sånt? Alle vet jo at de fleste menn liker damer med former..eller? Vet du, jeg tror ikke det er først og fremst for mennenes skyld at damene vil være tynne...
Gjest Ethereal Skrevet 15. juli 2004 #9 Skrevet 15. juli 2004 jeg synes bare hun damen der virker totalt utrent, jeg...Men nå provoserer jeg nok mange
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #10 Skrevet 15. juli 2004 Vet du, jeg tror ikke det er først og fremst for mennenes skyld at damene vil være tynne... Hva? Trodde hele livet deres dreide seg rundt oss, jeg?
Gjest Tristessa Skrevet 15. juli 2004 #11 Skrevet 15. juli 2004 Høhø, Etheral, da hadde du grøsset dersom du så meg!
Malou Skrevet 15. juli 2004 #12 Skrevet 15. juli 2004 jeg synes bare hun damen der virker totalt utrent' date=' jeg...Men nå provoserer jeg nok mange [/quote'] Men sånne kremer (eller hva det nå enn er) hjelper deg vel heller ikke til å få en trent og muskuløs kropp? Det er vel forskjell på utrent og for bred? for tung? Jennifer
Gjest Ethereal Skrevet 15. juli 2004 #13 Skrevet 15. juli 2004 Sånne kremer hjelper ikke til å gjøre annet enn lommeboka tynnere, tror jeg. Irriterende hvor lettlurt produsentene antar at kvinner er. Snakk om undervurdering/nedlatenhet :evil:
Malou Skrevet 15. juli 2004 #14 Skrevet 15. juli 2004 Jeg er så enig så enig Etheral! Godt nok kunne jeg tenkt meg både å vært litt smalere og lettere, men det der går jeg ikke på! Men desverre er det nok mange som prøver og håper.. Jennifer
jordbær Skrevet 15. juli 2004 #15 Skrevet 15. juli 2004 Comet virker jo faktisk mens man bruker det, da. TV2-hjelper deg sa at den virket "vanndrivende" elns, på de områdene den ble påsmurt.. Men effekten forsvant etter bruk
Malou Skrevet 15. juli 2004 #16 Skrevet 15. juli 2004 Dvs at det virker så lenge du bruker det resten av livet. Hurra! Jennifer
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #17 Skrevet 15. juli 2004 Dvs at det virker så lenge du bruker det resten av livet. Hurra! Jennifer Og det gjelder for så vidt det samme med endret kosthold og mer mosjon, vel?
Malou Skrevet 15. juli 2004 #18 Skrevet 15. juli 2004 Jepp, akkurat TomKrus, men det vil jo alltid være noen som prøver å kjøpe seg fra det, og da igjen andre som tjener på det. Jennifer
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #19 Skrevet 15. juli 2004 Vel, reklamen har gjort sin nytte i vert fall den har fått den oppmerksomheten den ville ha.
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #20 Skrevet 15. juli 2004 Vel' date= reklamen har gjort sin nytte i vert fall den har fått den oppmerksomheten den ville ha. Flere som sitter med noen kremer de ikke helt har bruk for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå