Alkymist Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Har gått meg vil I jungelen av apper, men trenger å loggføre treningen litt. Begynte å trene litt igjen i sommer etter fødsel og nå har jeg økt litt på vekten på ulike apparater på gymmen flere ganger. Og nå går jeg jamnen litt i surr. Type ;"Tok jeg 35 eller 40 på den sist", "økte jeg på lår eller skulle jeg vente til i dag?". Jeg er ikke typen som springer rundt der med blokk og blyant men mobilen er jo med. Noen som har tips? Vil ikke loggføre selve treningen men slippe å gå i surr på hvor mye vekt jeg skal putte på. Hvis jeg gjør meg forstått nå så seint på kvelden. Om noen har tips eller bruker en de synes er super så blir jeg veldig glad om dere gidder å si kort hvordan den funker og hva den heter. Har android mobil om det skulle ha noe å si.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Skjønte ikke helt at du ikke vil loggføre treningen, men du vil føre hvor mye økning du har hatt. Jeg har tidligere brukt Jefit hvertfall. Legger inn et fast program (øvelser) og fører inn hvor mye vekt du tar for hver gang. Tror de kanskje har oppdatert den siden jeg brukte den, så vet ikke helt hvordan den er nå. Anonymous poster hash: c3f90...ff5
Alkymist Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2014 Takk for tips. Skal sjekke det ut. Det jeg mente var at jeg ikke ønsker noe som jeg må starte og stoppe hver gang jeg trener. Og som jeg må nødvendigvis bruke hver gang jeg trener om du skjønner. Var vist ikke så lett å forklare det. Men har sett på noe som går mye på tid osv. mens man trener og det har jeg ikke behov for. Vil i grunn ha noe som blir i stede for å notere i et skjema. ☺
anybody Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Pumpup? Der kan du sette opp programmene du kjører, også "spiller du av" øvelsene mens du trener. For hvert sett du kjører skriver du inn Kg og reps.
Alkymist Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2014 Skal sjekke den også. Takk for tips ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå