Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 Heisann. Må bare dele min glede med dere. Jeg tror syklusene mine holder på å stabilisere seg.... Helt siden jeg sluttet med p-piller for tre år siden har jeg hatt uregelmessige sykluser. (39, 35, 43, 63, 38, 53, 101, 70, 86, 132 og 48 dager pr. syklus...) Sier seg selv at det ikke akkurat er lett å beregne når eggløsningen kommer. Forrige måned kjente jeg kraftig smerter på dag 31 i syklusen og 17 dager etter dette kom mensen. Jeg regner med at det var eggløsningssmerter, og dette har jeg aldri kjent før. Denne måneden virker enda mer lovende. Merket eggløsningsslim på dag 11 og 12 (selv om jeg aldri har merket det før, tror jeg det var det), og på dag 16 fikk jeg litt vondt nederst i magen. På dag 17 ( i går kjente jeg at jeg begnte å fåvonde bryster (noe jeg alltid har før menstr., og de er enda vondere i dag. Hvis jeg hadde eggløsning på dag 12, og min lutealfase er 17 dager, vil min syklus da bli 29 dager, og det er jo bare helt fantastisk!!!!!!!!!! :-) Vi har hatt sex i denne syklusen på dag 9, dag 12, dag 14 og dag 16, så jeg håper jo selvsagt at dette kan føre til graviditet, men faktisk blir jeg ikke skuffet om mensen kommer, er bare overlykkelig for at syklusenen mine blir litt mer normale!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!
apriljente Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Da vil jeg være den første til å gratulere Det er så deilig at naturen ordner opp, så kan man lettere planlegge. Lykke til
cappocino Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 Så bra!!! Gratulerer med stabile sykluser Håper det klaffer denne måneden da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå