Gå til innhold

Har du datet en mann fra Island?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om noen her inne har datet en type fra Island. Eller kanskje du kjenner en eller flere?

Hvordan er de som mennesker? Likheter og ulikheter med norske menn?

Anonymous poster hash: 0f3a7...2cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de er like forskjellige som norske menn altså

• Liker 3
Gjest Silverstream
Skrevet

Nei har ikke det, men i følge min generalisering og fantasering så er de veldig flotte og kjekke mannfolk :)

Skrevet

Har du sett LOTR? Tenk deg Aragorn. En islandsk mann er "manne" mann med stor M.

Anonymous poster hash: b4348...ca7
  • Liker 1
Skrevet

De er skikkelige vikinger. Store peniser, og gode i senga. Høflige og hyggelige.

Anonymous poster hash: e1702...fcb
  • Liker 1
Skrevet

Skikkelige vikinger? De er like forskjellige som vi er. Tenk på "thessi hnifur au ad vera tungur"-fyren. Kort, stygg, kvalm.

Anonymous poster hash: fd0f8...00e
Skrevet

Hei. Jeg lurer på om noen her inne har datet en type fra Island. Eller kanskje du kjenner en eller flere?

Det har jeg, men er ikke store forskjellen... Eneste er navnet, sluttet med -ur-. Ble aldri vant til å si det :fnise: Men koselig kar!

Anonymous poster hash: d7e82...040

Skrevet

Skikkelige vikinger? De er like forskjellige som vi er. Tenk på "thessi hnifur au ad vera tungur"-fyren. Kort, stygg, kvalm.

Hvem er det? Han jeg datet i sommer var iafall en ordentlig viking-hunk. Flink til å slikke silkeslottet mitt :) Tror de fleste islendinger er bra i senga altså!

Skrevet

Hvem er det?

Hrafnin flygur.

Skrevet

Hvem er det? Han jeg datet i sommer var iafall en ordentlig viking-hunk. Flink til å slikke silkeslottet mitt :) Tror de fleste islendinger er bra i senga altså!

Islendingen jeg datet måtte jeg gi slipp på.... grunnet utstyret. Det var i overkant (!) stort, så jeg ble helt :overrasket: og så :unsure: , hvor jeg tenkte :riste:. Han hørte ikke noe fra meg mer.... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Noen som har datet islandske damer?

Anonymous poster hash: adbe1...7c5
  • Liker 1
Skrevet

heh... Islendere er blant de feteste i Europa.

men folkene er snille og kjekke de :)

Anonymous poster hash: 8a037...7e7
Skrevet

Har en venn derfra

En av de snilleste og mest omtanksomme jeg har møtt :)

Anonymous poster hash: db462...4fd
Skrevet

heh... Islendere er blant de feteste i Europa.

men folkene er snille og kjekke de :)

Han jeg var med var 1.90 og slank... Men nå kjenner jeg kun en islending da :fnise:

Skrevet

Det finnes bare 300.000 islendere så en islandsk mann/dame er veldig sjelden!

Liker egentlig bare norske menn, men islandske stammer jo direkte fra oss så kunne godt tenkt meg å date en islandsk. :D

Har hørt at det er så stor fare for inngifte pga det lille folketallet, at de er veldig gira på å gifte seg med nordmenn, men kanskje det bare er rykter..

Skrevet

Så da burde vi single jenter, reise til Island og finne oss mannfolk da.

Hadde en ferieflørt en gang, med en helt nydelig mann fra Island.

Anonymous poster hash: cd08e...09d
Skrevet

Jeg har hatt forhold med og datet flere islandske menn. De vel egentlig like forskjellige som norske menn. Om jeg er nødt til å generalisere vil jeg si at de som er fra de mindre stedene hadde litt for gammeldagse holdninger. De er veldig stolte av landet sitt, og mener at all invandring er en trussel. Jeg synes det ble litt mye rasisme.

Det er en veldig åpen og sosial kultur der. Man kan godt begynne en lang samtale med tilfeldige mennesker på butikken. Svært lite regnes som flaut, og man kan godt prompe på første date uten å rødme.

I senga? Mweh, midt på treet. Mange er ganske gammeldagse der også. Med et hint av moderne festkultur. De kan godt ligge med 50 damer i året, men det skjer i misjonærstillingen!

Der er min erfaring. Du kan få en heeelt annen.

Anonymous poster hash: 5c60c...a39
Skrevet

Jeg har hatt forhold med og datet flere islandske menn. De vel egentlig like forskjellige som norske menn. Om jeg er nødt til å generalisere vil jeg si at de som er fra de mindre stedene hadde litt for gammeldagse holdninger. De er veldig stolte av landet sitt, og mener at all invandring er en trussel. Jeg synes det ble litt mye rasisme.

Det er en veldig åpen og sosial kultur der. Man kan godt begynne en lang samtale med tilfeldige mennesker på butikken. Svært lite regnes som flaut, og man kan godt prompe på første date uten å rødme.

I senga? Mweh, midt på treet. Mange er ganske gammeldagse der også. Med et hint av moderne festkultur. De kan godt ligge med 50 damer i året, men det skjer i misjonærstillingen!

Der er min erfaring. Du kan få en heeelt annen.

Anonymous poster hash: 5c60c...a39

Haha det har jeg og hørt, de er veldig kåte der borte :fnise: Gjelder visst damene og, de er veldig på ang sjekking og sånt. Han jeg datet var ikke konservativ i senga for å si det sånn! Tror jamen jeg skal bestille meg en tur til Reykjavik. Kanskje vi skal arrangere en KG-tur for single jenter?

• Liker 2
Skrevet

Anonymous poster hash: 0f3a7...2cb

Jeg har datet en fyr fra Færøyene og det var fin kar det. En skikkelig mann!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...