Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har julegavetips til min far? Han er så vanskelig...! :P Han er 70år og har jo derfor det meste i hus. Han er interessert i friluftsliv, jakt og fiske(men har for dårlig helse til å drive med det aktivt lengre så er ikke vits med noe utstyr). I fjor gav jeg ham et prøve abonnent på et friluftsliv-blad. Han liker å lese men jeg har gitt ham så sinnsykt mye bøker at jeg sikkert har stått for 1/3 av biblioteket han har nede. Vet ikke lengre hva han leser heller. Han er interessert i våpen uten at han eier noe selv, samt historie.

Så mye utover det driver han ikke med. Eneste jeg kan komme på er sånne pølse-snabber med reinsdyrkjøtt eller hva som nå er i dem, for det vet jeg han liker:P

Gud hjelp :fnise: Er fattig student så inntill 5-600kr...

Anonymous poster hash: adfae...4b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har julegavetips til min far? Han er så vanskelig...! :P Han er 70år og har jo derfor det meste i hus. Han er interessert i friluftsliv, jakt og fiske(men har for dårlig helse til å drive med det aktivt lengre så er ikke vits med noe utstyr). I fjor gav jeg ham et prøve abonnent på et friluftsliv-blad. Han liker å lese men jeg har gitt ham så sinnsykt mye bøker at jeg sikkert har stått for 1/3 av biblioteket han har nede. Vet ikke lengre hva han leser heller. Han er interessert i våpen uten at han eier noe selv, samt historie.

Så mye utover det driver han ikke med. Eneste jeg kan komme på er sånne pølse-snabber med reinsdyrkjøtt eller hva som nå er i dem, for det vet jeg han liker:P

Gi han et par slike, ettersom du vet at han liker det :)

Anonymous poster hash: e34ec...387

• Liker 1
Skrevet

Spiselige gaver (når det er noe man vet at mottageren liker) er flotte gaver for de som "har alt" og også for andre :) Lykke til og God Jul! :tree:

Skrevet

Min far som har runda 70 får vanligvis whisky eller Pondusbøker, begge deler blir godt mottatt.

Skrevet

Spiselige gaver (når det er noe man vet at mottageren liker) er flotte gaver for de som "har alt" og også for andre :) Lykke til og God Jul! :tree:

Jo, men det må være noe i tillegg om jeg skal kjøpe det:)

Min far som har runda 70 får vanligvis whisky eller Pondusbøker, begge deler blir godt mottatt.

Thehe, faktisk kjøpt ham begge deler tidligere år :laugh: Men er bekymret for helsa hans så no more whisky:P

• Liker 2
Skrevet

Gi han et par slike, ettersom du vet at han liker det :)

+ en liten cognac, om han drikker det :)

Skrevet

Om han drikker: Jack Daniels First Barrel.

Anonymous poster hash: e1f6d...b71
Skrevet

Thehe, faktisk kjøpt ham begge deler tidligere år :laugh: Men er bekymret for helsa hans så no more whisky:P

Hva med ei flott skjærefjøl og eller kniv sammen med spekepølsene?

Helst kniv, om du må velge. Kanskje håndlaget/ souvernir el.l.

Skrevet

Røyker han? Gode sigarer/ sigarillio evt

Skrevet

Støtter forslaget!

Bare du ikke kjøper for å kjøpe fordi man måååå ha en julegave. Da blir nok far glad for det spiselige alene...

Anonymous poster hash: e1f6d...b71

• Liker 1
Skrevet
Evt ekstra gode flatbrød eller annet som passer sammen med spekepølsene

Skrevet

En kurv med spekepølse, flatbrød, en juleøl, kanskje noe ost og kjeks oppi, en pose med god spesialblandet kaffe? Kanskje noen gode ullsokker også.. blir som en goodybag..

• Liker 1
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

En kurv med spekepølse, flatbrød, en juleøl, kanskje noe ost og kjeks oppi, en pose med god spesialblandet kaffe? Kanskje noen gode ullsokker også.. blir som en goodybag..

Julekurver er utrolig koselig å gi og få! :rodmer: Støtter forslaget :laugh:

Skrevet

Julekurver er utrolig koselig å gi og få! :rodmer: Støtter forslaget :laugh:

Enig med deg :)

Skrevet

Her har de mye godt . Jeg har tidligere år kjøpt julegaver herfra til folk som har "alt". Dette ble satt stor pris på iallefall. Og de flatbrødene de har her er bare så gode!

http://www.xn--plsemannen-0cb.no/product/matgaver

Anonymous poster hash: 21b11...c25
Skrevet

Her har de mye godt . Jeg har tidligere år kjøpt julegaver herfra til folk som har "alt". Dette ble satt stor pris på iallefall. Og de flatbrødene de har her er bare så gode!

Flotte greier! dette skal mannen min få iallefall!

Anonymous poster hash: 1ebad...dea

Skrevet

Dette vet jeg han har fått før dessverre, både kjøpt og håndlaget.

Røyker han? Gode sigarer/ sigarillio evt

Nope, ellers et fint forslag:)

Evt ekstra gode flatbrød eller annet som passer sammen med spekepølsene

Det var lurt, takk for tips!

Kanskje jeg kan lage en sånn kurv ja:) Tror ikke han liker juleøl, men kan jo alltids ha noe annet øl. Han får bare ikke så sterke greier.

Her kan jeg hente inspirasjon:D Takk!

Kan ha en sånn goodie bag som backup om jeg ikke plutselig kommer over noe annet som passer i alle fall. Liker ikke å gi bare fordi man må gi noe, må være en gjennomtenkt gave. Men ikke alltid like enkelt:P

Skrevet

Hva med et gavekort på bøker siden han liker å lese, men du vet ikke hva han ikke har lest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...