AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Hei! Nå nærmer den store bryllupsdagen seg! Tenkte å være forberedt på øsende regn og kjøpt en fin paraply. Brudekjolen er ivory, så jeg lurte på om paraplyen bør være hvit eller ivory? Mannens skjorte er jo hvit, men dressen mørk... Ble så usikker her... Kan jo alltids ta gjennomsiktig, men har ikke funnet så store enda. Noen tips og triks? Anonymous poster hash: 4c0fb...fb2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Hei, har mannen mulighet for å bytte den hvite skjorten i en ivory? Kjolen din vil fort se "skitten" ut, ved siden av hans hvite. Dersom begge går i ivory, ser det hvitt ut. Jeg hadde valgt ivory paraply. Lykke til! Anonymous poster hash: 274e4...960 1
Pip-pip Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg ville valgt ivory, eller om dere har en "temafarge" som ikke blir grell på paraply. Var i et bryllup der farge på blomster osv var lyseblå, og bruden hadde lyseblå paraply. Det funket veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå