plix Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Hei alle sammen Jeg har lurt litt på å begynne å farge brynene hjemme, spesielt siden jeg lever etter en timeplan for tiden, og brynene er helt gjennomsiktige uten sminke. Har tidligere fått hjelp hos ei som driver med forming og farge av bryn i nærområdet Om du farger selv, hvilket merke og fra hvor? Jeg har tidligere prøvd noe som het Kolo eller noe lignende, den farget huden min også så resultatet ble altfor sterkt selv etter kort virketid. Eneste erfaring Hva tenker dere? 1
Prestekragen Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Bruker dark brown fra colorsport. Kjøper på feelunique, brukt i flere år
plix Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2014 Bruker dark brown fra colorsport. Kjøper på feelunique, brukt i flere år takk for svar Prestekragen Bruker du noe rundt brynene (krem, olje eller vaselin) først? Og hva påfører du fargen med? 1
Prestekragen Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 takk for svar Prestekragen Bruker du noe rundt brynene (krem, olje eller vaselin) først? Og hva påfører du fargen med? Smører vaselin rundt først. Påfører med en sånn engangs-mascarabørste, tror det følger med i pakken. Man fukter brynene først med en q-tips og den væsken, og påfører kremen etter et minutt, lar det sitte 10-20 sek, før jeg tørker det vekk med et fuktig håndkle og gjentar hvis jeg trenger det Billig er det og, pakken koster rundt 70 kr, og varer kjempelenge
plix Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2014 Smører vaselin rundt først. Påfører med en sånn engangs-mascarabørste, tror det følger med i pakken. Man fukter brynene først med en q-tips og den væsken, og påfører kremen etter et minutt, lar det sitte 10-20 sek, før jeg tørker det vekk med et fuktig håndkle og gjentar hvis jeg trenger det Billig er det og, pakken koster rundt 70 kr, og varer kjempelenge Høres trygt ut, på den måten kan man kanskje bygge fargen litt også? Tusen hjertelig for tips, hehe 1
Prestekragen Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Høres trygt ut, på den måten kan man kanskje bygge fargen litt også? Tusen hjertelig for tips, hehe Ja, er lett å justere intensiteten Bare hyggelig! Endret 13. oktober 2014 av Prestekragen
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg bruker Refectocil som jeg har kjøpt i England - farge på tube og fremkallingsdråper etter tips fra frisøren min som jeg pleide å farge bryn hos. Jeg blander brun og svart selv. Påføringen skjer med Q-tips. Jeg begynner med ytterste halvdel av brynet og lar det virke i 3-4 minutter før jeg tar resten av brynet i 3-4 minutter til. Til slutt tørker jeg av med bomullsdotter med øyensminkefjerner på. Sitter i ca en uke. Anonymous poster hash: c7441...3e7
Gjest Raptuza Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 Noen gode forslag på brynfargemerker som varer lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå