Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg har lurt litt på å begynne å farge brynene hjemme, spesielt siden jeg lever etter en timeplan for tiden, og brynene er helt gjennomsiktige uten sminke. Har tidligere fått hjelp hos ei som driver med forming og farge av bryn i nærområdet :)

Om du farger selv, hvilket merke og fra hvor? Jeg har tidligere prøvd noe som het Kolo eller noe lignende, den farget huden min også så resultatet ble altfor sterkt selv etter kort virketid. Eneste erfaring :ler2:

Hva tenker dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker dark brown fra colorsport. Kjøper på feelunique, brukt i flere år :)

Skrevet

Bruker dark brown fra colorsport. Kjøper på feelunique, brukt i flere år :)

takk for svar Prestekragen :)

Bruker du noe rundt brynene (krem, olje eller vaselin) først? Og hva påfører du fargen med? :)

• Liker 1
Skrevet

takk for svar Prestekragen :)

Bruker du noe rundt brynene (krem, olje eller vaselin) først? Og hva påfører du fargen med? :)

Smører vaselin rundt først. Påfører med en sånn engangs-mascarabørste, tror det følger med i pakken. Man fukter brynene først med en q-tips og den væsken, og påfører kremen etter et minutt, lar det sitte 10-20 sek, før jeg tørker det vekk med et fuktig håndkle og gjentar hvis jeg trenger det :) Billig er det og, pakken koster rundt 70 kr, og varer kjempelenge

Skrevet

Smører vaselin rundt først. Påfører med en sånn engangs-mascarabørste, tror det følger med i pakken. Man fukter brynene først med en q-tips og den væsken, og påfører kremen etter et minutt, lar det sitte 10-20 sek, før jeg tørker det vekk med et fuktig håndkle og gjentar hvis jeg trenger det :) Billig er det og, pakken koster rundt 70 kr, og varer kjempelenge

Høres trygt ut, på den måten kan man kanskje bygge fargen litt også? :)

Tusen hjertelig for tips, hehe :laugh:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Høres trygt ut, på den måten kan man kanskje bygge fargen litt også? :)

Tusen hjertelig for tips, hehe :laugh:

Ja, er lett å justere intensiteten :) Bare hyggelig! Endret av Prestekragen
Skrevet

Jeg bruker Refectocil som jeg har kjøpt i England - farge på tube og fremkallingsdråper etter tips fra frisøren min som jeg pleide å farge bryn hos. Jeg blander brun og svart selv. Påføringen skjer med Q-tips. Jeg begynner med ytterste halvdel av brynet og lar det virke i 3-4 minutter før jeg tar resten av brynet i 3-4 minutter til. Til slutt tørker jeg av med bomullsdotter med øyensminkefjerner på. Sitter i ca en uke.

Anonymous poster hash: c7441...3e7
Gjest Raptuza
Skrevet

Noen gode forslag på brynfargemerker som varer lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...