Gå til innhold

Hva slags sko ville du tatt på på en dag med shopping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, gode og komfortable sko, men som likevel ikke ser helt herpa ut!?

Anonymous poster hash: 7218b...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mye fine joggesko nå, så ville valgt et slikt par :)

Skrevet

På shopping er det superdeilig med aerobic-skoa!

Får ikke hodepine da! :)

Anonymous poster hash: 3302e...d9d
Skrevet

Noen som er gode å gå i, og samtidig lette å ta av!

• Liker 3
Skrevet

fine, gode å gå i, lett å ta av og som ikke er tette/ puster godt :)

Skrevet

Et par fra Nike :)

Skrevet

Trange, med høye hæler, slik at jeg fort får vondt i beina, og kan dra hjem :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Mine favorittjoggesko fra Adidas.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Spanderskoa :cool:

Det er mannen sin det... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Et par myke pumps med kilehæl. Jeg bruker stort sett skjørt, så joggesko ser teit ut. Dessuten føler jeg meg ikke ordentlig "kledd" i joggesko, særlig ikke om jeg har tenkt å handle penere tøy. Min erfaring er at jeg får mye bedre service i butikker om jeg er kledd litt pent, så da gjør jeg det om jeg skal i sånne butikker.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Et par velpussede sko som er ferdig inngått fra før, med hæler som ikke plages av brosten eller annet ustablt underlag.

Gjest Solsmil
Skrevet

Foretrekker ballerinasko på shopping, med midre det er snø/regn eller minusgrader

Skrevet

bruker samme sko på shopping som jeg gjør til vanlig. på sommeren bor jeg i flipflops og sandaler. nå på høsten blir det joggesko, converse eller boots. på vinteren boots... får aldri vondt i beina av sko eller å gå lenge...

Skrevet

Helst ballerina eller ankelstøvletter når det regner/snør. Joggeskoene mine fra Nike tar evigheter å få på igjen siden hælen er såppas myk, og converse tar lang tid å knyte.. Ja, jeg er lat når det kommer til shopping :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ofte toms. De er ikke de mest behagelige med tanke på demping, men de duger fint hvis jeg skal prøve bukser, sko osv. Hater sko med lisser når jeg shopper!

Skrevet

Jeg bruker akkurat de samme som jeg bruker til vanlig, dvs enten sneakers, skoletter med lav hæl eller fjellsko, er ikke så fin på det kan en nå si. :laugh:

Skrevet

Bruker engineer boots til vanlig, og de er såpass komfortable at jeg kan shoppe i mange timer.

Gjest Runforit
Skrevet

Pleier å ha på meg sneakers med kilehæl. Behagelige, sporty, men fremdeles stilfulle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...