AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Etter at jeg begynte å trene litt (jogging), synes jeg puppene mine har blitt en del mindre. Har ikke gått ned i vekt (og det er heller ikke formålet, da jeg har en normal vekt og ønsker bare å holde den), så det er ikke pga vekttap. Er mindre pupper prisen man må betale for bedre helse/strammere kropp? Jeg hadde små pupper fra før av også, nå er de enda mindre... Ikke noen krise, helsegevinsten jeg forhåpentlig har fått av treningen er jo viktigere enn pupper. Men lurte på om dette var vanlig? Andre som opplever det samme? Jeg trener jo ikke akkurat hardt... Jogger 20-30 min nesten hver dag, ikke noe annet. Anonymous poster hash: 0ac55...f97
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Mange opplever dette ja. Brystene består av kjertelvev og fettvev. Så godt mulig du mister fettvev i brystene etter du begynte å trene. Anonymous poster hash: 5c41c...46b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Etter at jeg begynte å trene litt (jogging), synes jeg puppene mine har blitt en del mindre. Har ikke gått ned i vekt (og det er heller ikke formålet, da jeg har en normal vekt og ønsker bare å holde den), så det er ikke pga vekttap. Er mindre pupper prisen man må betale for bedre helse/strammere kropp? Jeg hadde små pupper fra før av også, nå er de enda mindre... Ikke noen krise, helsegevinsten jeg forhåpentlig har fått av treningen er jo viktigere enn pupper. Men lurte på om dette var vanlig? Andre som opplever det samme? Jeg trener jo ikke akkurat hardt... Jogger 20-30 min nesten hver dag, ikke noe annet. Anonymous poster hash: 0ac55...f97 Ettersom vekten er den samme, har du nok økt i muskelmasse og gått ned i fettprosent. Om du vil unngå å tape mer fettmasse, bør du spise mer, og må da også regne med at treningen forårsaker at du går litt opp i vekt (grunnet økt muskelmasse) Kan tenkes at du har tæret på fettreservene, ja, ved å spise for lite Anonymous poster hash: fee16...220 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Takk for svar. Tror ikke jeg spiser for lite, spiser helt normal mat i normale mengder, og godteri i helgene. Spiser i alle fall ikke mindre nå, enn før jeg begynte å trene. Kan ikke skjønne at puppene mine har inneholdt så mye fettvev men Godt mulig noe av det er borte, selvsagt. Virker som om puppene er det første som forsvinner... Har hørt flere si det samme, men mange har jo mye mer i utgangspunktet enn hva jeg har! Har vel en sånn typisk pærefasong med slank overkropp og mer fett på rumpe/lår. Rumpa har ikke blitt mindre Andre med erfaringer? TS Anonymous poster hash: 0ac55...f97
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Mine pupper forsvinner også når jeg trener. Irriterende. Løsningen er silikon Anonymous poster hash: 371a8...ff3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Ja er det ikke deilig? Slippe ekle, store hengepatter. Anonymous poster hash: 07770...a81 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Silikon er ikke noe alternativ Hadde ikke "hengepatter" før heller... TS Anonymous poster hash: 0ac55...f97
grrwaffmjau Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 Puppene mine krympa betraktelig etter jeg begynte og trene, men de har til gjengjeld blitt mye finere:)
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 Samme her, har fått mindre, men fastere og finere pupper med trening og vektnedgang. Det er lov å være fornøyd med "små" pupper på samme måte som noen damer er stolte av sine store pupper, ikke minst er det lov å tenke helse fremfor utseende.Anonymous poster hash: f17fe...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #10 Skrevet 14. oktober 2014 Hvis fettprosenten går ned, så ja. Jeg har fått mindre pupper siste året, men de er fortsatt fine, bare litt mindre, og det er egentlig bare fordeler med det, for min del. Anonymous poster hash: ab05d...f10
Gjest Elseby13 Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 Mine pupper forsvinner også når jeg trener. Irriterende. Løsningen er silikon Anonymous poster hash: 371a8...ff3 Jeg mister også pupper først.. Sånn er det bare. Nei, løsningen er å akseptere det. Ikke silikon.
Gjest Tamsi Skrevet 15. oktober 2014 #12 Skrevet 15. oktober 2014 Det kommer an på hvordan du trener. Sist jeg gikk ned forsvant de kjapt. Nå trener jeg nesten bare styrke, og denne gangen har de ikke endret seg noe, mens resten av kroppen strammes opp. Helt topp det
anybody Skrevet 15. oktober 2014 #13 Skrevet 15. oktober 2014 Puppene mine forsvinner først, og kommer tilbake først
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #14 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg aksepterer det som sagt, og kommer aldri til å ta silikon. Men føler meg litt snytt, liksom Hadde to håndfuller, nå er de to små håndfuller. Formen er den samme, siden de er/var så små, har de jo aldri hengt eller noe, så den "oppstrammings-effekten" fikk jeg ikke noe glede av slik dere med større pupper fikk Styrketrening er nok ikke noe for meg, trives best med å jogge/gå... Er ikke på noe treningssenter eller noe. Får bare akseptere at det er slik det er Men godt å høre at det er vanlig i alle fall TS Anonymous poster hash: 0ac55...f97
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #15 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg hadde håpa på at mine skulle bli mindre når jeg begynte å trene/gå ned i vekt, men selv om jeg nå har tatt av meg 8-10 kg og gått betydelig ned i fettprosent så er puppene nesten like store som før. Ser ut til at de er det siste som krymper på meg! Har alltid ønsket meg mindre pupper, så det er litt irriterende at jeg tydeligvis må være veldig skrapa før de blir mindre. Det er tydeligvis stor forskjell fra person til person hvor fort de forsvinner Anonymous poster hash: 78e2c...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå