Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier, det måtte jo bare skje. men stakkars kvinne sier nå jeg!

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg ville gjort i den situasjonen. Hun er 40 år og har allerede prøvd å bli gravid lenge.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg aner ikke hva jeg ville gjort i den situasjonen. Hun er 40 år og har allerede prøvd å bli gravid lenge.

Ja, det er litt av et dilemma. :-?

Skrevet

Nei, jeg misunner henne ikke den situvasjonen :-?

Skrevet

Jeg ville tatt den angrepilla hun fikk med en gang det ble oppdaget og fått ny behandling gratis.

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Siden hun er såpass gammel og har hatt problem med å bli gravid, ville ikke jeg sett på abort som et alternativ.

Viss prøvene viser at mannen hun har fått sæd fra er frisk (noe han mest sannsynlig er, siden de har sæd fra han der), ser jeg ingen grunn til ikke å fullføre svangerskapet.

Mannen hennes er nok det største problemet. Men jeg håper han skjønner at han ikke kan klandre henne, og kan akseptere barnet. Hun har tross alt ikke vært utro...

Men selvfølgelig er det en utrolig vanskelig situasjon, uten noen lett løsning.

Skrevet

Mannen hennes burde så absolutt forstå at det ikke er hennes feil og at han har ingen grunn til forlate henne!

Skrevet
Siden hun er såpass gammel og har hatt problem med å bli gravid, ville ikke jeg sett på abort som et alternativ.

Viss prøvene viser at mannen hun har fått sæd fra er frisk (noe han mest sannsynlig er, siden de har sæd fra han der), ser jeg ingen grunn til ikke å fullføre svangerskapet.

Mannen hennes er nok det største problemet. Men jeg håper han skjønner at han ikke kan klandre henne, og kan akseptere barnet. Hun har tross alt ikke vært utro...

Men selvfølgelig er det en utrolig vanskelig situasjon, uten noen lett løsning.

Ja, det tror jeg også. De må jo ha all mulig informasjon om denne donoren og de ville vel aldri hatt sæden hans der om han ikke var frisk. Med tanke på at folk betaler dyre penger for å adoptere barn som kommer fra andre verdensdeler, ser totalt annerledes ut og ikke har et eneste gen til felles med sine nye foreldre, så tror jeg nok de kan leve med at babyen får i allefall morens gener.

Skrevet

Det er sikkert en forferdelig vanskelig situasjon. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort :roll:

Skrevet

Hadde vært bedre om hun hadde møtt opp med en munnfull :sjarmor: Da skulle det ikke vært noen tvil :ler:

Skrevet
Hadde vært bedre om hun hadde møtt opp med en munnfull :sjarmor: Da skulle det ikke vært noen tvil :ler:

:ler:

Uff.... stakkars folk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...