Gå til innhold

Hvilken kaffe maskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett etter kaffemaskin. Vi drikker ikke kaffe selv så har tenkt å kjøpa inn sånn man har kapsler i til besøk. Bruke den til kakao og kaffe latte osv til kos. Sett på de coop har den dulce gusto eller tassimo? Noen ideer? :)

Anonymous poster hash: 29710...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tassimo har mye bedre kaffe, samt at de bruker skikkelig melk i melkeprodukter, istedenfor pulvermelk hos Dolce Gusto-greiene.

Skrevet

Om du skal ha en av dem hadde jeg valgt Tassimo.

Anonymous poster hash: 579eb...4e0

Skrevet

Elsker min Dolce Gusto jeg, og anbefaler den! :)

Anonymous poster hash: 9a234...dfd
Skrevet

Jeg har både Tassimo T20 og T40, er strålende fornøyd med begge to! Synes kaffen er god nok til en kopp i ny og ne, men synes de er best på latte, te, sjokolade osv. Godt utvalg, om enn ikke i dagligvaren, men er ikke så vanskelig å skaffe. Dessuten, drikken er ordentlig varm!

To stykker i familien min har Dolce Gusto Circolo og begge maskinene lager lunken drikke. Har også hørt om flere, men ikke testet de.

Skrevet

To stykker i familien min har Dolce Gusto Circolo og begge maskinene lager lunken drikke. Har også hørt om flere, men ikke testet de.

Jeg har hatt to Dolce Gusto og de laget varm drikke, men man må vente til den er klar (den virker selv om den ikke er ferdig oppvarmet. Jeg synes et par av kaffesortene er veldig bra, men liker ikke melk i kaffen eller melkedrikker. Pulvermelk er helt utelukket for meg.

Kjenner ikke til Tassimo, men styr unna Senseo. Aller helst vill ejeg nok kjøpt en Nespresso, men det er kanskje litt bortkastet når man ikke drikker kaffe selv.

Anonymous poster hash: eeb5c...fdd

Gjest incognita
Skrevet

Om det er kaffe du vil servere anbefaler jeg maskinen fra philips (senseo og friele). Den bruker kaffeputer som du får kjøpt i alle matbutikker.

Skrevet

Jeg har hatt to Dolce Gusto og de laget varm drikke, men man må vente til den er klar (den virker selv om den ikke er ferdig oppvarmet.

Anonymous poster hash: eeb5c...fdd

Ja, jeg har ventet til de begge er klare, men drikken blir ikke varm. Har som sagt hørt flere klage over det også.

Skrevet

Jeg har både Tassimo T20 og T40, er strålende fornøyd med begge to! Synes kaffen er god nok til en kopp i ny og ne, men synes de er best på latte, te, sjokolade osv. Godt utvalg, om enn ikke i dagligvaren, men er ikke så vanskelig å skaffe. Dessuten, drikken er ordentlig varm!

Kjøpes de på nett da eller? Eventuelt hvor?

Den jeg har sett på hos coop er denne: Bosch Tassimo kaffemaskin TAS 1202

https://coop.no/kaffemaskin-bosc-tas1202_4242002758558.aspx

Skrevet

Andre som vett hvor kapselene til tassimo selges?

Skrevet

Andre som vett hvor kapselene til tassimo selges?

Tror de selges på Kiwi.

Jeg er fan av Nespresso, den får du tekapsler til også :)

Skrevet

Kjøpes de på nett da eller? Eventuelt hvor?

Den jeg har sett på hos coop er denne: Bosch Tassimo kaffemaskin TAS 1202

https://coop.no/kaffemaskin-bosc-tas1202_4242002758558.aspx

De har kapsler i de aller fleste dagligvarebutikker, men de har større utvalg på nett og i butikker som Elkjøp o.l.

Har dessverre ikke testet maskinen du linker til, men jeg vil tro den er helt ok. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...