AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Går det an? Eller skal man ikke blande disse produktene med roaccutane? Er så kjipt med alt man ikke kan gjøre på denne kuren Anonymous poster hash: 4dc03...0f6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Vippeserum vet jeg ikke, men C-vitamin skal du ikke blande med Isotretinoin pga syrene. Det er sterke saker for huden å gå på denne kuren, så du skal bruke mest mulig nøytrale produkter fra apotek, uten fett og aktive syrer. Hadde ikke brukt vippeserum heller, fordi øynene kan bli mer ømfintlige og såre pga redusert tåreveske, men jeg ville hørt med legen din. Anonymous poster hash: b9291...c0c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Vippeserum vet jeg ikke, men C-vitamin skal du ikke blande med Isotretinoin pga syrene. Det er sterke saker for huden å gå på denne kuren, så du skal bruke mest mulig nøytrale produkter fra apotek, uten fett og aktive syrer. Hadde ikke brukt vippeserum heller, fordi øynene kan bli mer ømfintlige og såre pga redusert tåreveske, men jeg ville hørt med legen din. Anonymous poster hash: b9291...c0c Takk takk Høres jo rimelig ut, da man skal holde seg til mest mulig naturlig produkter. Anonymous poster hash: 4dc03...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå