AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Har vanligvis fine, hvite tenner, og fikk skryt da jeg var hos tannlegen for et par måneder siden. Nå derimot... Har fått grå/brune flekker på tennene foran i underkjeven. Har gått på penicillinkur over fem dager, og vet at penicillin kan gi misfarging på melketenner. Men jeg er over 40 år - og det skjer vel uansett ikke på så kort tid? Hva skjer? Har lyst til å legge meg ned og grine. Blir deppa av dette, og gjør ting jeg ikke bør (les; skraper på tennene med pinsett etc)Anonymous poster hash: 1d5d9...a69
Millimani Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Jo det kan skje fort. Jeg har ikke brukt penicillin i voksen alder det jeg kan huske, men misfarging kan komme ganske fort. Det er da bare å ringe tannlegen din, be om å få en time til å fjerne misfarginga, det fikser de ganske kjapt At du var hos tannlegen for et par måneder siden gjør da ikke noe. Jeg har ca halvannet år mellom hver ordinære kontroll hos tannlegen, men i løpet av det halvannet året som går mellom to kontroller, ringer jeg tannlegen minst to ganger for å komme dit å fjerne misfarging og tannstein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå