Gå til innhold

Sjakktrekk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake snakket jeg med en mann på en nettdatingside jeg er på. I dag leste jeg en artikkel om fyren i en avis. Han snakket om sin kone blant annet. Så han senest i går pålogget nettdatingsiden. Hvorfor i all verden har gifte og opptatte menn profiler på nettdatingsider? Hvis de er så ulykkelige i de forholdene de er i, så burde de i alle fall gjøre det slutt før de begynner å lete etter noe nytt!

Anonymous poster hash: 93025...6aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en tid tilbake snakket jeg med en mann på en nettdatingside jeg er på. I dag leste jeg en artikkel om fyren i en avis. Han snakket om sin kone blant annet. Så han senest i går pålogget nettdatingsiden. Hvorfor i all verden har gifte og opptatte menn profiler på nettdatingsider? Hvis de er så ulykkelige i de forholdene de er i, så burde de i alle fall gjøre det slutt før de begynner å lete etter noe nytt!

Anonymous poster hash: 93025...6aa

Mange ønsker å ha i både pose og sekk

Anonymous poster hash: 71c79...09b

Skrevet

Ene som skrev til meg ville være utro med ei på samme måten som kona hans hadde vært utro. :)

Trenger vel ikke si at jeg ønsket han "lykke til videre".

Anonymous poster hash: b4cd9...707
Skrevet

Mange sliter med å være alene, og vil finne seg en ny før de gjør det slutt. Det jeg ikke skjønner er kjente mennesker som flørter og avtaler treff med bilde av seg selv, når de er i et forhold. En venninne av meg fikk meldinger på Tinder fra han standup komikeren Ørjan et eller annet, samtidig som kona hans blogga om hvor bra de hadde det og hvor mye de gleda seg til babyen skulle bli født.. Trist.. skikkelig trist! :(

Skrevet

Det er noen som får lov av kona til å ha sex med andre.

Jeg er god venn med en ganske asshole fyr som får lov av dama, og han utnytter det til det fulle og lurer single jenter til å tro han er singel.
Helt normale jenter som han dater i kanskje 1 mnd, og så har de sex og så blokkerer han dem.

Anonymous poster hash: 17393...936

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...