AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Er det slik at arbeidsgiver til enhver tid skal ha kopi av lønnslipper til de ansatte? Slik at dersom jeg har rotet bort min, skal kunne gå til han/henne for å kunne få en kopi? I såfall er det en lov som sier noe om dette slik at jeg kan si noe spesifikt om det når jeg ber om manglende lønnslipp? Anonymous poster hash: 6a3fc...757
Nevian Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Det er vel ofte et regnskapsfirma som kjører lønnsprosessen, men arbeidsgiver kan sikkert spørre videre for deg.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Det er vel ofte et regnskapsfirma som kjører lønnsprosessen, men arbeidsgiver kan sikkert spørre videre for deg. Har alle firmaer egen lønnsavdeling? Om det er den lille bedriften som gjør alt selv, skal daglig leder ha kopi da?Anonymous poster hash: 6a3fc...757
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Hva med å spørre sjefen din og ikke KG? Det er umulig å vite for oss om du jobber i privat lite firma, kommune eller stat? Anonymous poster hash: 940cb...0e3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Hva med å spørre sjefen din og ikke KG? Det er umulig å vite for oss om du jobber i privat lite firma, kommune eller stat?Anonymous poster hash: 940cb...0e3 Jobber i et lite privat firma. Manglende lønnslipper, sjef er ikke tilstede og svarer ikke på tlf eller Mail. De andre på jobben har dessverre null kunnskap om noe av dette da det er sjefen som tar seg av alt.Anonymous poster hash: 6a3fc...757
Nevian Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Har alle firmaer egen lønnsavdeling?Anonymous poster hash: 6a3fc...757 Nei alle har ikke det. Noen bedrifter kjører lønn selv, men det kan fort bli komplisert, så firmaet kjøper ofte denne tjenesten. Men hvordan det er hos dere er umulig for meg å vite, så du må nok spørre sjefen din uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå