Gå til innhold

Linkedin og politiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått besøk på min Linkedinprofil av en politimann. Når jeg søker han opp, så viser deg seg at han er en laboratorieingeniør hos Kripos. Ser ut til at han har jobbet med dopingsaker.

Aner ikke hvorfor han har snoka på min profil. Spesielt siden jeg er en ganske stor motstander av dop. Hadde du tatt kontakt og spurt hvorfor han snoket? Eller bare latt det gå?

Anonymous poster hash: afb93...102
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper at om Politiet hadde hatt grunn for å sjekke ut profilen din, så hadde drt blitt gjort på et vis som gjorde at du ikke haddesett spor etter det.

Han var helt sikkert innom som privatperson vil jeg tro.

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville latt det gå. Linkedin gir et forslag til folk du kan kjenne i ditt nettverk basert på de du har i kontaktlista di, og det er mest sannsynlig så enkelt som at han har vært innom som privatperson siden du kjenner noen - som kjenner noen - som kjenner han. Jeg får mange profilbesøk av ukjente, og kan selv klikke meg inn uten at det er noe mer bak enn nysgjerrighet :)

• Liker 3
Skrevet

Har hatt mange forskjellige som har sett på min profil der, også som jeg har stusset over. Men blir ikke paranoid av den grunn. Garantert bare en som har kommet inn der via noe annet.

Anonymous poster hash: 99c4d...e8d

Skrevet

At EN som tilfeldigvis er politibetjent er innom ville ikke brydd meg. Det ville vært noe å reagere hvis en tjue-tjuefem politibetjenter hadde vært innom dog...

Anonymous poster hash: 83375...f85
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert tilfeldig. Kanskje han var på leting etter noen som har samme navn eller noe. Eller han syntes du lignet den søte jenta han møtte på byen i helga! :-D

Anonymous poster hash: 9d8e6...5d4

• 2 uker senere...
Skrevet

?

Anonymous poster hash: 2024c...15b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...