Gjest Mayamor Skrevet 15. juli 2004 #1 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg vet vi er sent ute, men jeg hadde aldri trodd det skulle bli så vanskelig å få tak i en trampoline... :-? Ønsker å kjøpe en trampoline på minimum 3,6 meter. + sikkerhetsnett, stige og overtrekk (når den ikke er i bruk). De er utsolgt hos: * alle Europris i Hordaland * Toys R Us på Lagunen * Ekstraleker på Gullgruven * Møbelbutikken på Gullgruven * Jumpking på Skui Er det noen som vet om noen som har til salgs nå. De jeg har nevnt over får ikke inn nye før neste sessong. Vil ikke vente til neste sommer... Verken jeg eller barna... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 15. juli 2004 #2 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvis du kunne tenke deg å kjøpe brukt så se i annonseavisen. Jeg har sett mange til salgs. Sikkert mange som blir lei etter en sesong og vil selge til en rimelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2004 #3 Del Skrevet 15. juli 2004 Man kan også få kjøpt trampoliner i enkelte sportsbutikker. De er som regel litt dyrere, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. juli 2004 #4 Del Skrevet 15. juli 2004 Brukt - det har jeg ikke tenkt på engang... :oops: Takker for tipset. Har sett i noen sportsbutikker, men de har mindre størrelser. Men uansett - takker for tips. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 #5 Del Skrevet 15. juli 2004 Har du sjekket SmartClub? De hadde hvertfall forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juli 2004 #6 Del Skrevet 19. juli 2004 Plantasjen har også trampoliner. Der kostet de 1490 for trampolina og det samme for sikkerhetsnettet. Vi er veldig fornøyd med den! HUSK SIKKERHETSNETT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå