Gå til innhold

Dumpa av dateen etter litt over en måned

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk melding fra dama jeg hadde dateet litt over en måned, hvor det sto bl.a. at vi hadde hatt det hyggelig sammen men at hun ikke følte noe mer, og at hun tenkte at det ikke kom til å bli noe mer mellom oss.
Det er forsåvidt greit det hun har ikke de rett følelsene for meg, det kan ikke jeg gjøre noe med så det er greit.
Vi møtes ca. 2-3 ganger i uken. På lørdag siste gangen vi møtes tilbragte vi 24 timer sammen og ente opp med å sex på lørdagskvelden, alt var fint på søndag før jeg måtte dra, vi så på tv, pratet om alt og ingenting, klinte litt. Hvor vi avtale før jeg dro vi skulle treffes på lørdag igjen (hun er opptatt med skolen hele uka.), før vi klinte litt å jeg dro. Sendte melding når jeg kom hjem at det hadde vært koselig i helga, og hun svarte det samme tilbake.
Det jeg ikke forstår er hvorfor kom dette akkurat nå, når alt virket til å gå den rette veien. Fikk hun kalde føtter, eller er det som hun skrev at følelsene ikke er der, selv om det ikke virket sånn et døgn tidligere?
Det jeg tenker selv er at jeg sannsynligvis har lest henne feil og at det derfor kom som en overraskelse på meg.
Skriver egentlig dette for bare å få skrevet ned hva jeg tror, å komme meg videre.

Anonymous poster hash: a3752...f52
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i din situasjon bare at jeg er dame.

Vi hadde det kjempefint tirsdag. Avtalte å tilbringe hele helga sammen. Fikk melding av han fredag morning om at han ikke var klar for et forhold. Jeg skjønner det heller ikke. Alt var i skjønneste orden på tirsdag....

Anonymous poster hash: 7d52a...999

• Liker 1
Skrevet

Fikk melding fra dama jeg hadde dateet litt over en måned, hvor det sto bl.a. at vi hadde hatt det hyggelig sammen men at hun ikke følte noe mer, og at hun tenkte at det ikke kom til å bli noe mer mellom oss.
Det er forsåvidt greit det hun har ikke de rett følelsene for meg, det kan ikke jeg gjøre noe med så det er greit.
Vi møtes ca. 2-3 ganger i uken. På lørdag siste gangen vi møtes tilbragte vi 24 timer sammen og ente opp med å sex på lørdagskvelden, alt var fint på søndag før jeg måtte dra, vi så på tv, pratet om alt og ingenting, klinte litt. Hvor vi avtale før jeg dro vi skulle treffes på lørdag igjen (hun er opptatt med skolen hele uka.), før vi klinte litt å jeg dro. Sendte melding når jeg kom hjem at det hadde vært koselig i helga, og hun svarte det samme tilbake.
Det jeg ikke forstår er hvorfor kom dette akkurat nå, når alt virket til å gå den rette veien. Fikk hun kalde føtter, eller er det som hun skrev at følelsene ikke er der, selv om det ikke virket sånn et døgn tidligere?
Det jeg tenker selv er at jeg sannsynligvis har lest henne feil og at det derfor kom som en overraskelse på meg.
Skriver egentlig dette for bare å få skrevet ned hva jeg tror, å komme meg videre.

Anonymous poster hash: a3752...f52

Hun var nok kun ute etter sex. Vent med sex`en neste gang til du vet hvor du har henne. Mange bare player, uten å ta hensyn til følelser.

Anonymous poster hash: 9145e...a92

• Liker 9
Skrevet

Typisk player, både damer og menn er slik. Se etter andre tegn.

Anonymous poster hash: 464f2...0ad
Skrevet

Jeg hadde aldri sex med min date så det er nok noe annet....

Anonymous poster hash: 7d52a...999
  • Liker 1
Skrevet

En måned er ikke veldig lenge, sett at man ikke treffes eller dater hver dag.

Antar at det kanskje var litt halvveis et stykke, men hun ville gi det en sjanse. Så forstod hun etter en stund at det ikke var riktig - enten etter å ha blitt bedre kjent med deg, ikke ha rett kjemi seksuelt eller hva. Kanskje er det en annen mann i bildet.

Synes ikke det er noe rart ved å dumpe etter en måned. Folk dumper etter en date, tre uker, tre måneder eller et halvår. Skjer hele tiden.

Anonymous poster hash: 16bf0...c57
Skrevet

Player? Tror nok heller hun var interesert, men etter sex så fant hun ut at hun ikke hadde de rette følelsene for TS. Damer kan få sterke følelser for menn etter sex - som regel - men får de ikke det, så er det dessverre game over.

Anonymous poster hash: 51bea...c48
  • Liker 1
Gjest HowardRoark
Skrevet (endret)

Typisk jenter. Kun ute etter en ting. Vent med sex til neste gang!

På en litt mer alvorlig note, så tenker jeg at hun kanskje liker deg godt, men ikke godt nok og at hun innså dette etter at dere hadde sexet.

Hadde en lignende erfaring en gang tidligere. Hadde vært sammen med en høns noen ganger. En av disse jeg inviterte ut på dagtid som jeg skrev om i en annen tråd. Tok det ganske rolig, men siste gangen vi møttes ble det heftig klining og jeg trodde alt var i skjønneste orden.

Noen dager senere gav hun beskjed om at hun følte for å slutte å møtes fordi det "føltes feil for henne". Jeg ble noe overrasket, så jeg svarte noe som: "Det er helt i orden. Jeg respekterer det. Men jeg er nysgjerrig. Var det noe spesielt jeg gjorde eller ikke gjorde? Følte vi hadde veldig god kjemi."

Hun svarte at hun synes kjemien var bra, men samtidig kjentes det ikke ut som rett match for henne.

:)

Endret av HowardRoark
Skrevet

Er litt i samme situasjon. Har nylig fått kjæreste, var sammen 1 uke i høstferien da vi bor litt fra hverandre og de første dagene var alt fantastisk så begynte han å ignorere meg og det gjør han fortsatt.

Anonymous poster hash: 011d3...568
Skrevet

En måned er jo ingenting. Er vel begrenset hvor voldsomt knyttet man er til daten etter 4 uker.

Jeg er dame selv og det er jo fullt mulig at hun syntes du er en bra fyr og at det i utgangspunktet ikke er noe galt sånn sett, og at hun gjerne ville prøve å se om følelsene kom, men så gjorde de ikke det og derfor valgte hun å avslutte det.

(Men jeg skal love deg at hadde det vært en dame som var i din situasjon så hadde hun fått streng beskjed om å holde bena samlet lenger neste gang ja ;) )

Anonymous poster hash: 885b4...2fc

• Liker 1
Skrevet

Se på den lyse siden, du fikk pult henne.

Jenter tror de har uendelig med muligheter, og at det er alltid grønnere gress på andre siden.

Jeg vet om mange jenter som er i en evig datesirkel, og aldri holder ut lenge nok til at det kan bli alvor. For de skal jo selvsagt ha Drømmeprinsen med stor D, som gir kramper i musa fra første øyekast.

Og de gangene de treffer en sånn, så er de selvsagt bare ett nytt hakk i sengestolpen. Og så fortsetter sirkelen.

Anonymous poster hash: 3d591...3ad
Skrevet (endret)

Hun var nok kun ute etter sex. Vent med sex`en neste gang til du vet hvor du har henne. Mange bare player, uten å ta hensyn til følelser.

Anonymous poster hash: 9145e...a92

Kan det være noe du har sagt som hun reagerte på? Var det du som foreslo å ha sex?

Skjønner at det gjør vondt. Har blitt dumpet selv flere ganger og det har vært kjempevondt, selv om det var "kun" en date.

Endret av Meline37
Skrevet

En måned er jo ingenting. Er vel begrenset hvor voldsomt knyttet man er til daten etter 4 uker.

Jeg er dame selv og det er jo fullt mulig at hun syntes du er en bra fyr og at det i utgangspunktet ikke er noe galt sånn sett, og at hun gjerne ville prøve å se om følelsene kom, men så gjorde de ikke det og derfor valgte hun å avslutte det.

(Men jeg skal love deg at hadde det vært en dame som var i din situasjon så hadde hun fått streng beskjed om å holde bena samlet lenger neste gang ja ;) )

Anonymous poster hash: 885b4...2fc

Jeg knytter meg veldig fort hvis jeg forelsker meg i en person. Jeg synes det er vondt etter en måned, så forstår han godt. Nå har jeg datet en mulig feil type i snart 3 måneder, og jeg skjønte at dette kunne bære feil vei ganske tidlig, men var dum og fortsatte... Men uansett det er vondt når det blir brudd selv om det bare er over kort periode også.

Skrevet

Typisk player, både damer og menn er slik. Se etter andre tegn.

Anonymous poster hash: 464f2...0ad

Så hvis man ikke får de rette følelsene for noen så er man altså en player? Jeg blir så oppgitt av dere som lager så mange enkle unnskyldninger når det kommer til dating og hvorfor det ikke fungerer!

Og om jeg kan spørre, hva slags tegn er det de har sett på og hva slags tegn mener du at de skal se etter?

Skrevet

Se på den lyse siden, du fikk pult henne.

Jenter tror de har uendelig med muligheter, og at det er alltid grønnere gress på andre siden.

Jeg vet om mange jenter som er i en evig datesirkel, og aldri holder ut lenge nok til at det kan bli alvor. For de skal jo selvsagt ha Drømmeprinsen med stor D, som gir kramper i musa fra første øyekast.

Og de gangene de treffer en sånn, så er de selvsagt bare ett nytt hakk i sengestolpen. Og så fortsetter sirkelen.

Så du mener at de skal ta til takke med deg og andre, bare fordi de ikke kan få den de egentlig vil ha?

• Liker 1
Skrevet

Så du mener at de skal ta til takke med deg og andre, bare fordi de ikke kan få den de egentlig vil ha?

Problemet er at mange damer blir ekstremt innbilske av å ha ubegrenset tilgang og valgfrihet på sexmarkedet. Den de tror at de egentlig vil ha har de overhodet ikke sjanse på.

Skrevet

Problemet er at mange damer blir ekstremt innbilske av å ha ubegrenset tilgang og valgfrihet på sexmarkedet. Den de tror at de egentlig vil ha har de overhodet ikke sjanse på.

Dette gjelder nok begge kjønn, men jeg skjønner hva du mener og jeg er absolutt enig i at mange får litt for mye tro på seg selv, når de alltid får med seg noen hjem, eller får masse oppmerksomhet på nettet. Men, det betyr ikke at alle er sånn, og det betyr ikke at dama som TS har datet er sånn.

Det kan handle om at de ikke passet sammen rett og slett. Hun letet etter noe annet enn han hadde å tilby,uten at det betyr at hun leter etter noen bedre enn han.

Skrevet

Dette gjelder nok begge kjønn, men jeg skjønner hva du mener og jeg er absolutt enig i at mange får litt for mye tro på seg selv, når de alltid får med seg noen hjem, eller får masse oppmerksomhet på nettet. Men, det betyr ikke at alle er sånn, og det betyr ikke at dama som TS har datet er sånn.

Menn som har draget på damer har også mulighet til å bli sammen med de damene de vil. Det gjelder ikke kvinner.

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker, on 13 Oct 2014 - 21:30, said:

Det der gjelder like mye for menn. Anonymous poster hash: b6907...c30
  • Liker 1
Skrevet

Er litt i samme situasjon. Har nylig fått kjæreste, var sammen 1 uke i høstferien da vi bor litt fra hverandre og de første dagene var alt fantastisk så begynte han å ignorere meg og det gjør han fortsatt.

Anonymous poster hash: 011d3...568

Før trodde jeg det beste var at de ignorerte, men nå synes at jeg det beste er at de sier ifra at de er uinteresserte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...