AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Har solgt endel på ebay, spesielt i det siste, og er lei av at det tar så vanvittig lang tid å få pengene. Jeg har solgt endel ting det siste året så er ikke helt "ny" selger, og har 100% positiv feedback, altså godkjent standard som selger. Jeg sender alltid med sporing og signatur og legger inn sporingsnummer hos ebay så de får bekreftet når varen er mottatt. To ting jeg sendte som kom frem i forrige uke er signert for og bekreftet mottatt. Likevel må jeg vente lenge på pengene (jeg er klar over at de iblant er tilgjengelige tidligere enn datoen som er satt opp, men ikke mye). T.o.m. når kunden har bekreftet og gitt positiv feedback blir ikke pengene tilgjengelige - ventetiden er jo (visstnok) til for at de skal ha tid til å angre eller klage, men når de har gitt feedback og godkjent er jo ikke det et problem. Noen her som er erfarne og har solgt mye og opplevd at ventetiden er blitt kortere? Forstår det slik at det skal bli enklere etterhvert som man har "bekreftet" at man er en pålitelig selger. Anonymous poster hash: 35f63...f05
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Bruker du paypal? Anonymous poster hash: 93c8f...8d5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Bruker du paypal? Anonymous poster hash: 93c8f...8d5 Ja. Anonymous poster hash: 35f63...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå