Gå til innhold

selge vintage klær på finn? epla? bloppis? hva er din erfaring med salg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

heisan!

Jeg har mye fint vintage liggende av både klær, vesker og smykker. Jeg har lenge tenkt på å åpne en "butikk" a´la på Epla eller bloppis og bazar, men er usikker på hvor det er mest trafikk? Kan noen der ute dele sin erfaring med hvor de selger sine vintage kjoler, evt. "brukte" klær og om de synes det er forskjell på de ulike nettstedene? Jeg har sålangt lagt ut endel enkeltvis på finn, men synes det hadde vært fint å samle alt på et sted også slik at folk kan kjøpe direkte istedenfor å måtte kontakte meg først hver gang.

Jeg vet epla har mer fokus på vintage enn f.eks. bloppis, men jeg synes provisjonen de tar er litt høy.

Alle tips og erfaringer, både fra kjøpere eller andre selgere, samt evt. forslag på andre nettsteder mottas med takk :)

Anonymous poster hash: 80dbe...8ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke solgt vitage klær selv, men det jeg har kjøpt har jeg kjøpt på finn.no. Syns det er enklest rett og slett :)

Men, skal du selge mye, er jeg enig med deg i at det kan være lurt å "åpne butikk" og det får du ikke gjort på finn.no. Hvis det en selger som selger 180 plagg i en annonse orker jeg aldri å se igjennom alt. Da blir det formye. En annen måte er vel å legge ut en annonse pr plagg, eller sortere det etter type plagg i annonser. Det er gratis å legge ut på torget på finn.no nå, så det vil ikke koste deg noe mer. På bloppis er det en og en vare. Det syns jeg fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Etsy og ebay kan også være en plass å vurdere? :) Etsy spesielt, der er det mye håndlaget av både smykker og klær og selvsagt vintage. Men nå er det ikke norskbasert, og amerikanere f.eks har et helt annet forhold til pris enn det vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...