Gå til innhold

Dødmannsdass! Jeg spyyyyr!

babydoll

Anbefalte innlegg

Det lukter DRITT av sisternen på doen min. Jeg tok av lokket, og vannet nedi var grumsete. Lukter virkelig ikke bra. :kvalm:

Hva gjør jeg med dette? Har prøvd å trekke ned flere ganger uten at vannet blir klarere. Vannet i springen er helt fint. Kommer vann til doen fra en annen kilde enn vann til springen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Hvis du spyr hver gang du åpner opp, så er det vel ikke så rart om det er litt groms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spyr hver gang du åpner opp' date=' så er det vel ikke så rart om det er litt groms...[/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men for å være seriøs - det høres veldig rart ut. Jeg ville også ha ringt rørleggeren eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil alltid bli belegg i vann som står stille.. - og selv om det meste av vannet spyles ned - vil noe av belegget bli igjen.. og etter lang stund vil det bli blitt brunt og illeluktende.. (Hvertfall hos oss som har gamle rør)

Det du kan gjøre er å ta av lokket.. finne en smal oppvaskbørste og litt klorin eller toalettrens.. og "skrubbe" veggene.. etter et par skyllinger blir det nok bedre..

Ville nok førsøkt dette før jeg ringte rørlegger.. det er hvertfall billigere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha oppi en halvliter cola og la stå noen timer? Det skal jo funke oppi selve skåla, så hvorfor ikke der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...