AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Ringte de flere ganger forrige mnd. Og var senest i kontakt med de to ganger for 14 dager siden. Fikk brev at de manglet noen opplysninger, noe jeg ettersendte på nett. Forige uke ringte jeg og ba de sette meg over til nav lokal, men det var vanskelig. Damen selv skulle hjelpe meg. Syns det er vanskelig å forholde meg til nettsiden deres. Jeg spurte sist om alt var i orden nå, og det var noe hun bekreftet. Så hun regnet med at jeg ville få vedtaket i posten ganske snart. Følte meg ikke sikker, så reiste inn til mitt navkontor. Spør om noen kan hjelpe meg, men de henviste meg til en pc der. Sa jeg hadde trøbbel med å få det til. Da sa de at jeg måtte bestille time til saksbehandler. I dag kom posten. Avslag. Jeg hadde ikke sendt inn nødvendig dokumentajon..bla bla bla Blir ikke samtalene du har med forvaltningen registrert? Er det slik at en må ta opp samtalene med de selv, for å være sikker? Så ringer jeg i dag, og forklarer. Jeg sier at de sa det var i orden. Jeg sier navnet på personen jeg snakket med, men de aner ikke hvem det er engang. De presenterer jo seg selv bare med fornavn. Anonymous poster hash: 40a44...dc4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Samtaler er vel ikke nok. Du må vel sende inn relevant dokumentasjon. Anonymous poster hash: 3a606...5f6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 du leste ikke innlegget. Hadde du gjort det, så hadde du ikke svart slik Anonymous poster hash: 40a44...dc4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå