iove Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Hei! Noen som har erfaring med tattooveringshappa i munkegata i Oslo? Husker ikke hva den heter, men det står tattoo og piercing på rutene.. Tenkte å bare ta et hull i øret og det er like ved hvor jeg bor så tenkte det var kjekt å stikke innom dem, men kjenner ingen som har vært der! Takk for hjelp
Minya Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Skal du ta piercing anbefaler jeg deg heller å stikke ned til sentrum og ta hull i ørene på Pinpoint. De holder til i Strøget-passasjen, opp en gammel vindeltrapp. Du kan gå inn i passasjen enten fra Torggata, like ved gamle Eldorado kino, eller fra Storgata, rett ved McDonalds.
iove Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2014 Skal du ta piercing anbefaler jeg deg heller å stikke ned til sentrum og ta hull i ørene på Pinpoint. De holder til i Strøget-passasjen, opp en gammel vindeltrapp. Du kan gå inn i passasjen enten fra Torggata, like ved gamle Eldorado kino, eller fra Storgata, rett ved McDonalds. takk for tipset!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har tatt bånde piercing i navelen og tattoo der, de er flinke :-) Anonymous poster hash: d0e9d...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå