Gå til innhold

Adidas vintersko til 3-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse?

Evt. noen som har erfaring med snøresko til en 3-åring? Tenker da på disse.

På forhånd takk for svar! :blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Har ikke erfaring, men Snøresko til en treåring (som ikke kan knyte selv), virker for meg veldig upraktisk.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke erfaring med de Adidasene, men har hatt en annet par til guttungen. De var kjempegode :) Snøresko tror jeg ikke jeg ville satset på ;) Du finner lignende Superfit uten snøring da.

Skrevet

Har ikke erfaring, men Snøresko til en treåring (som ikke kan knyte selv), virker for meg veldig upraktisk.

Har ikke erfaring med de Adidasene, men har hatt en annet par til guttungen. De var kjempegode :) Snøresko tror jeg ikke jeg ville satset på ;) Du finner lignende Superfit uten snøring da.

Takk for svar, dere! Jeg har vel slått fra meg idéen om snøresko. Det er så upraktisk som det går an å bli har jeg kommet frem til. :P

Vet dere hvordan Friends-skoene er i forhold til Viking og andre? Det frister veldig å kjøpe denne uken som det er tilbud! :sjenert:

Gjest Magdalene
Skrevet

Vet dere hvordan Friends-skoene er i forhold til Viking og andre? Det frister veldig å kjøpe denne uken som det er tilbud! :sjenert:

Tidligere har de hvertfall kommet dårlig ut på test. Tror de trakk inn mye vann, men husker ikke...

Skrevet

Har ikke hørt om så mange fornøyde ;) En av skobutikkene på senteret skal ha tilbud på Viking denne uka forresten :)

Gjest Magdalene
Skrevet

Har ikke hørt om så mange fornøyde ;) En av skobutikkene på senteret skal ha tilbud på Viking denne uka forresten :)

Hvilken butikk er dette?

Skrevet

Tidligere har de hvertfall kommet dårlig ut på test. Tror de trakk inn mye vann, men husker ikke...

Da slår jeg de fra meg også. Vi bor på Sør-Vestlandet, og da er det viktigst at de er vanntette. :)

Men atte...jeg er ikke så fornøyd med Viking. :P Synes de er så tunge! Men mulig de er greie for 3-åringen nå. Jeg får la sjebnen avgjøre. :ler: Vi skal på senteret på lørdag, og er det flere igjen i hennes størrelse får vi heller kjøpe dem da.

Hvilken butikk er dette?

Mani tror jeg. I forbindelse med Elleville Dager på Steen&Strøm.

Skrevet

Jeg kan jo oppdatere: det ble fjorårets Leaf-modell som vi var så fornøyde med i fjor! :nigo: Hun måtte opp en størrelse i forhold til hva jeg trodde, og da hadde de ett par igjen fra i fjor. :hoppe:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...