Gå til innhold

Hvilket mobilabonement er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner jeg ut hva som lønner seg for meg? Jeg har alltid fått dekket dette av jobben, men nå går jeg over i det offentlige og da må jeg dekke det selv. Jeg vet ikke hva forbruket mitt har vært da jeg ikke har betalt regningen selv.... Men jeg ringer mye til min samboer, og jeg bruker en del Internett...

Anonymous poster hash: 85ea6...67c

Skrevet

Om du har Android kan du se dataforbruket ditt om du går inn i innstillinger. Mener å huske iOS har det samme.

Ringing har ikke stort å si siden det er fri bruk hos de fleste selskaper nå.

Skrevet

Hos NetCom har jeg et abonnement hvor jeg betaler 250 kroner i måneden, og får fri bruk av alt.

Man må ringe og snakke med dem, om man skal få gode avtaler, for de beste pakkene reklamerer de ikke for, av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

1GB holder for de fleste, alt annet er som regel fri bruk. Djuice har den beste prisen kombinert med den beste dekningen til et abonnement med 1GB data, 199,- i måneden. Vil ikke anbefale å ha mindre enn 1GB.

Skrevet

1GB holder for de fleste, alt annet er som regel fri bruk. Djuice har den beste prisen kombinert med den beste dekningen til et abonnement med 1GB data, 199,- i måneden. Vil ikke anbefale å ha mindre enn 1GB.

Djuice har ikke den beste prisen... chess, talkmore, onecall har akkurat samme pris.

Skrevet

Det er ganske lett å bruke 1 GB på en måned, om man hører musikk, ser litt videoer på facebook osv, så da burde man i det minste ha greier på hvordan man setter på datagrense på telefonen sin.

Skrevet

Djuice har ikke den beste prisen... chess, talkmore, onecall har akkurat samme pris.

Kombinert med den beste dekningen. Telenor har faktisk den beste dekningen i Norge.

Skrevet

Kombinert med den beste dekningen. Telenor har faktisk den beste dekningen i Norge.

Feil.

Noen steder er Telenor bra andre steder ikke. Her jeg bor kan jeg ikke ha Telenor, mens Netcom (Chess) funker utmerket.

http://mer.netcom.no/netcom-best-i-ny-dekningstest/

Noen steder vinner Netcom andre steder vinner Telenor. Spørs helt på hvor man bor i landet :)

• Liker 1
Skrevet

Feil.

Noen steder er Telenor bra andre steder ikke. Her jeg bor kan jeg ikke ha Telenor, mens Netcom (Chess) funker utmerket.

http://mer.netcom.no/netcom-best-i-ny-dekningstest/

Noen steder vinner Netcom andre steder vinner Telenor. Spørs helt på hvor man bor i landet :)

Merkelig, da jeg jobbet med mobil og abonnement i Oslo/Akershus så fikk jeg konstant tilbakemeldinger om at dekningen var suverent bedre hos Telenor, og det er bare noen måneder siden. Kundeservicen var også, etter et tonn med erfaring, mye bedre enn hos Netcom. Selv merket jeg også en utrolig forskjell da jeg byttet fra Chess til Djuice.

Uavhengig av linken ville jeg fortsatt anbefalt Djuice/Telenor over noe annet, med tanke på kundeservice og at Telenor gjevnt over tilbyr mulighet for mye billigere telefoner med nedbetalingsløsninger enn det Netcom gjør.

Skrevet

TS, du får finne ut hvilken dekningndu har hatt på det/de abn. Du tidligere har hatt, og så velge på bakgrunn av hvordan dekningen er der du oppholder deg.

Ellers vil jeg si at Netcom og Tele2 er best på service, både i fysisk butikk, på tlf. Og chat. Bruker både Tele2 og Netcom selv idag.

Har prøvd både OneCall (hater reklamen deres på tv), Chess og Djuce/Telenor.

Anonymous poster hash: 3704f...25d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...