Gå til innhold

Alltid drikkespill på vors, jeg er dritt lei.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flere venner som elsker drikkeleker. Så når det er vors, og de kommer, så vet jeg at vi må ha det. Ingen unntak. Jeg synes det er ok med en runde eller to, men det skjer aldri. Neida, vi må sitte i timesvis. Først er det quiz og spørreleker i en og en halv time, også er det fanken meg drikkeleker etter det igjen. Jeg blir G-A-L. På vors vil jeg veldig gjerne sitte å snakke med venner jeg ikke har sett på evigheter, eller bli kjent med nye som er der! Men har jeg tid til det? Nei, for nesten all tiden går til disse forbannede lekene.

Når jeg hører de sier: "Nå skal vi ha drikkeleker!!", protesterer jeg og spør om vi ikke heller kan sitte å prate og slappe av, og at jeg er lei av lekene, jeg ikke synes det er gøy osv. Men da blir de dritt sure på meg. Jeg fikk høre sist: "Jeg synes du burde føye deg etter gruppa, og gjøre som vi vil."

Flere som har opplevd det sånn? Det hjelper jo tydeligvis ikke så si i fra, for da blir det sure miner...

Anonymous poster hash: acb07...77d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg hørt det også på Kvinneguiden ;) Hva med å få deg noen venner som har andre interesser enn drikkeleker?

Anonymous poster hash: 24f3f...70a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikkelek er vel noe som bare settes i gang av unge mennesker, eventuelt folk som trenger drikkelek siden de ikke har noe særlig interessant å snakke om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drikkelek iløpet av kvelden er greit synes jeg, men jeg skjønner at det er kjedelig hvis det skal foregå hele kvelden, hver gang. De gangene vi har drikkeleker holder vi på i kanskje 10-15 min til vi alle blir lei og begynner å prate om andre ting istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner problemet ditt, TS. Det er gøy med en eller to drikkeleker i et par runder, men hele kvelden er bare kjedelig. Man vil jo prate med folk og! Og dessuten er det alltid noen som skrur opp musikken, noen som ikke klarer å følge med på leken og tiden går så sinnsykt sakte. Da er det på tide å stoppe, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 74759...377
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen sånne venner sjøl, og de skal alltid spille kort og drikkelek med kort. Og når jeg drikker, klarer jeg ikke å forstå sånne kortspill, så da blir det dritkjedelig for meg.. Og dette er folk mellom 25-30 år. Ikke liker jeg andre drikkelekrr heller, hvor det blir sånn stress-drikking og "styrt tre øl". Jeg er ikke 16 år heller liksom..

Anonymous poster hash: a0bc8...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er gøy med ´´jeg har aldri´´ for da blir man lett kjent med de rundt, men bare et par runder da og ikke hele kvelden. Men slike brettspill er jeg lite fan av.

Synes det er mer gørr med dem som bare skal prate til lav musikk i bakgrunnen. Jeg synes det er kjekkest om noen har et godt høytaler anlegg og kan spille litt real fest musikk :) Kommer bedre i fest humør da.

Anonymous poster hash: 504f6...794
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...