AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Noen ideer? Anonymous poster hash: bbb6c...f6d
kaleidoskop Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Ble så glad jeg fant tråden og så ingen forsalg Haha, har samme problemet selv og tenkte jeg skulle følge litt med...
elvital Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Jeg kjøpte fine whisky glass+whisky steiner til han jeg data i fjor (nå kjæreste) da han er veldig interessert i whisky...
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Spørs jo hva han er interessert i. Og siden det er en du "bare" dater bør det jo ikke være for personlig eller dyrt. En bok, genser, skjerf eller hansker er det jeg kommer på nå. Eller noen flasker øl fra polet, sånne sorter som ikke finnes i butikken. Anonymous poster hash: dfa70...717
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Billetter til en revy dere kan se sammen på nyåret. Anonymous poster hash: 2674b...e54
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Dette lurer jeg på og. Har jo ikke peiling. Men nå er vi så i starten, at jeg venter nok til rett før jul. Vet jo ikke engang om vi fortsatt dater da, men håper jo det. Anonymous poster hash: f9eb1...912
Wonderbitch Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 Jeg ville droppet underbukser, skjerf og lignende. Og heller kjøpt noe han interesserer seg for. Om han er glad i å spille Xbox, hva med et spill? Om han liker å jogge om kveldene, kanskje en hodelykt? Om han digger biler, et abonnement på Autofil? Eller litt mer romantisk, noe dere kan gjøre sammen, som gavekort til spa, konsertbiletter, kajakkpadling, dykkekurs, fallskjermhopp, weekendtur til storby, matlagingskurs, yoga for par osv.
Litjmusa Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 Ville definitivt satsa på en opplevelse. Romantisk middag, konsert, teater, fotballkamp ol. Evnt en fin klokke el 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Sesongkort til tusenfryd hadde passet perfekt, da vi begge elsker karuseller, og ikke bor langt unna. Men det er jo litt langt fram i tid. Så litt skeptisk til den og. Anonymous poster hash: f9eb1...912
cellar Skrevet 12. november 2014 #11 Skrevet 12. november 2014 Følger med her.. kjempevanskelig! Vil ikke gi det samme som tante Laila heller, liksom..
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #12 Skrevet 13. november 2014 Noe upersonlig, men greit. Em dvd-serie og en fin t-skjorte? Anonymous poster hash: 163b4...5df
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Noe upersonlig, men greit. Em dvd-serie og en fin t-skjorte? Anonymous poster hash: 163b4...5df Med mindre det er yngdlingsserien eller en t-skjorte av spesiell betydning så lyser jo denne "vi dater, men jeg gidder ikke å finne ut hvem du er". Ikke å anbefale om en vil gå fra date til noe mer enn et knulleforhold... Dette rådet parkerer deg rakst og effektivt. Som alltid bør en gi noe som har betydning. Har daten nevnt noe han er opptatt av? Noter det ned. Gjør research. Kjøp inn noe relevant (dyrt eller billig). Først og fremst viser det at du ikke er selvopptatt nok til å måtte få en liste utlevert rett før jul, deretter at du faktisk tar initiativ og tar til deg info om hans interesser og personlighet og lagrer dem over tid. Med andre ord: du er et oppegående menneske som interesserer deg for andre. Anonymous poster hash: 04afa...568
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Da jeg skulle gi julegave til en jeg holdt på med ga jeg gavekort på kino og hjemmelagd middag. Ville ikke gi noe for seriøst, så da ga jeg heller noe som gjorde at vi kunne hygge oss sammen Anonymous poster hash: d6a92...9c0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 Kanskje en opplevelse sammen hadde vært det beste? TS Anonymous poster hash: bbb6c...f6d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #16 Skrevet 13. november 2014 Jeg ville droppet underbukser, skjerf og lignende. Og heller kjøpt noe han interesserer seg for. Om han er glad i å spille Xbox, hva med et spill? Om han liker å jogge om kveldene, kanskje en hodelykt? Om han digger biler, et abonnement på Autofil? Eller litt mer romantisk, noe dere kan gjøre sammen, som gavekort til spa, konsertbiletter, kajakkpadling, dykkekurs, fallskjermhopp, weekendtur til storby, matlagingskurs, yoga for par osv. Tror ikke jeg hadde gitt en weekendtur til en mann jeg data. Da er man jo ikke i et forhold en gang. tror det blir overkill, og mannen kommer til å lukte desperat kvinne. Ikke bra! Den første julen vi hadde når vi var i startperioden så ga vi hverandre ingenting, men vi ga et koselig julekort til hverandre. Hans første bursdag som var like etter jul, så fikk han en lue fra favorittmerke sitt. Bursdag nr 2, da hadde vi vært kjærester i halvannet år fikk han en weekendtur i gave av meg siden han hadde rundt tall. Til jul satte vi da en grense på gaver siden vi har barn begge to og ønska heller å legge mer i bursdagsgaver. Anonymous poster hash: f96e1...1f1
Hecubaa Skrevet 14. november 2014 #17 Skrevet 14. november 2014 Gavekort på kino som et hint om at dere kanskje sees i romjula?
Skade Skrevet 16. november 2014 #18 Skrevet 16. november 2014 Følger med her sliter veldig med å finne ut hva jeg skal gi han jeg dater...
Pipzky Skrevet 17. november 2014 #19 Skrevet 17. november 2014 Gavekort på en date? Kino, mat og massasje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå