Justice Skrevet 18. juli 2004 #21 Skrevet 18. juli 2004 saltsild, brun ost, norvegia, kjøttdeig, grovbrød, norsk appelsinjuice, norsk flaskevann (imsdal)..
Piglet Skrevet 19. juli 2004 #22 Skrevet 19. juli 2004 Jeg savner ikke så mye norsk mat jeg. Troika og Norvegia topper vel listen, men klarer meg bra uten. Piglet
Gjest rabrabara Skrevet 19. juli 2004 #23 Skrevet 19. juli 2004 Det kan man jo lage selv, da... Joda, men jeg stoler ikke helt på eggene mht salmonella ol. Ellers kom jeg på at jeg savner prim og klubb og duppe. Og lakris.
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 #24 Skrevet 21. juli 2004 Nå har jeg akkurat vært i Hellas i 2 uker. Det jeg har savnet mest, var kornblanding, (sånn 4-korn) norsk melk, knekkebrød, grøt, brunost, norskt brød, mat uten 2 liter olje i (grekere er kjent for oljen sin, men guri er det mulig å helle så mye olje i alt???) Fikk kikk på lakris, de hadde det ikke ett eneste sted der jeg var! :o
Litago Skrevet 21. juli 2004 #25 Skrevet 21. juli 2004 Savner egentlig ikke så mye lengre. Har bodd i utlandet så lenge at jeg har fått snust opp de fleste spesialbutikken som har norsk mat her. I begynnelsen kjøpte jeg det ofte, men ikke nå. Når jeg vet at jeg kan få kjøpt brunost, firkløver, kaviar og fiskeboller så er ikke savnet like stort. :-)
~sikka~ Skrevet 21. juli 2004 #26 Skrevet 21. juli 2004 Er du sikker på at de ikke har de tingene i Wales?? Synes det høres helt merkelig ut, for i Canada (som er myyyye lenger bort fra Norge) hadde de både melkesjokolade, firkløver, twist, flatbrød, maklrell i tomat, kaviar og norvegia (+ maaange andre norske ting)... De må vel ha en skandinavisk butikk eller noe sånt i området vel? Skjønner deg kjempegodt altså. Jeg var så utrolig glad når jeg fant de skandinaviske butikkene de hadde rundt der jeg bodde i canada. Kanskje du kan finne en internasjonal butikk hvor de har ting. Du kan også spørre om de kan importere ting for deg, det gjorde de for meg på nærbutikken, de kjøpte inn ett kilo norvegia hver uke til meg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå