Hontas Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 Noen her inne som foelger med paa britiske Big Brother? Jeg haaper Ahmed blir kasta ut denne uka - makan til oppfoersel!!!!! :evil:
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Følger ikke med på det, nei, tror ikke det går på noen av de kanalene jeg får inn. uansett så har jeg aldri fulgt med på det konseptet der :-?
Gjest rabrabara-ikke logga Skrevet 15. juli 2004 #3 Skrevet 15. juli 2004 Helt enig. Han er en manns-sjåvinist uten sidestykke som er sykelig opptatt av rang og mangler totalt selvinnsikt. Nettopp derfor er han genialt underholdende. Jeg har stemt, faktisk- overrasket meg selv der gitt-, og stemte Victor. Gangsta wannanbe som skal skille "klinten fra hveten", men ikke aner hvordan. Sikkert unødvendig og si at det er fint lite på tv her for tida..
Hontas Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2004 Følger ikke med på det' date= nei, tror ikke det går på noen av de kanalene jeg får inn. uansett så har jeg aldri fulgt med på det konseptet der :-? Jeg har egentlig heller aldri fulgt med paa BB foer - bodde 3 aar helt uten TV. Men det er noe veldig 'addicitive' med denne serien selv om jeg selvfoelgelig ikke maa faa med meg hver sending. Foer oevrig liker jeg Victor bedre enn Jason og Nadia, mens favorittene mine er Shell og Dan (selv om hun er litt sukkersoet og han er litt snerpete!)
CecilieB Skrevet 16. juli 2004 #5 Skrevet 16. juli 2004 Vi kom i går hjem fra tre uker ferie i England. Vi er helt hekta! BB er jo helt utrolig der borte, og Ahmed er , jeg vet ikke hva jeg skal si. Mannen er utrolig. Jeg synes imidlertid Shell og Stewart er kjedelige folk, så for min del kunne vi blitt kvitt dem.
Gjest rabrabara Skrevet 16. juli 2004 #6 Skrevet 16. juli 2004 Huff, egentlig liker jeg ikke Jason (bole-idiot) eller Shell (sutrete og irriterende ) heller... Men jeg tenker Ahmed ryker denne uka, for han er det jo ingen som klarer. Han bare prater om HAAAT hele tida. Enten det er han som hater eller blir hatet...
Hontas Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2004 Jippi - Ahmed er ute!!! Tror han ble litt skremt av aa se sin egen oppfoersel i huset, men han tror fremdeles han er Guds gave til menneskeheten, saerlig etter alt Ahmedmania styret.
Hontas Skrevet 2. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2004 Naa er baade Viktor og Michelle borte ogsaa...det naermer seg slutten...
Hontas Skrevet 6. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2004 Stuart forsvant og i kveld er den store finalen Bare ikke Jason vinner (huff...)
Arkana Skrevet 6. august 2004 #10 Skrevet 6. august 2004 Nå har jeg bare fulgt med en liten uke, selvsagt dro vi hjem i dag så jeg har ikke fått med meg hvem vinneren er, må vel smuglese litt på hjemmesiden deres.
Hontas Skrevet 9. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2004 Nadia vant til slutt, men Jason var med helt til siste runde. Hva skal vi fylle kveldene med naa ?
Arkana Skrevet 9. august 2004 #12 Skrevet 9. august 2004 Nadia vant ja, det var det jeg trodde. :-) Må si den episoden hvor vi bare så Jason (?) foran speilet på badet vfar uhyre interessant. Stakkars den kvinnen som ender opp med ham, forfengelige mennesker kan jeg ikke fordra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå