AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Hvilke sko er å anbefale? Anonymous poster hash: ee2a7...55f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Superfit eller Ecco. Er lettere og dermed enklere å gå med enn f eks Viking som er litt mer klumpete og tung. Anonymous poster hash: 9ac81...745
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Ok, men de er helt vanntette? Anonymous poster hash: ee2a7...55f
Teriyaki Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Kavat har også en modell som er veldig bra til de minste.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Ecco goretex hadde vi i fjor når han var ett, og skal ha de i år også! Super fornøyd. Sitte godt på små foter Ikke klumpete og tunge Anonymous poster hash: daf89...257
Gjest Magdalene Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 kommer ann på hvordan fot han har. Om de er breie, høye over vristen, normale eller smale. Viking, ecco, superfit og kavat er ganske safe alle sammen, men passer forskjellige føtter.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Hvis de har tex-materiale så er de vanntette Husk å lese om det står vannTETT God erfaring med superfit selv, de har kjempemange deilige sko for små føtter. Husk at borrelås er praktisk fremfor snøring og at det bør være plass til ullsåle og ullsokker Anonymous poster hash: d91ab...6b6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Og husk å spraye dem med impregneringsspray, det får du kjøpt veldig mange steder. Anonymous poster hash: d91ab...6b6
LilleBallerina Skrevet 13. oktober 2014 #9 Skrevet 13. oktober 2014 Vi prøver Superfit med snøring i år. Lette og gode på foten hennes
Gjest Kritisk Skrevet 13. oktober 2014 #10 Skrevet 13. oktober 2014 Superfit eller Ecco. Er lettere og dermed enklere å gå med enn f eks Viking som er litt mer klumpete og tung. Anonymous poster hash: 9ac81...745 Signer superfit, de er myke, sitter godt på foten, er vanntette (min datter har alltid bada i søledammer - ikke våt en eneste gang), de har goretex memebran eller hva det heter. Lette og varme
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #11 Skrevet 13. oktober 2014 Vi prøver Superfit med snøring i år. Lette og gode på foten hennes Jeg har brukt de på mi siden hun begynte med vintersko, de er helt supre! Synd de ikke lager de i større str enn 26, så nå har vi måttet gå over til et nytt merke, spent på hvordan det blir Anonymous poster hash: faf35...1d1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #12 Skrevet 13. oktober 2014 Ecco goretex hadde vi i fjor når han var ett, og skal ha de i år også! Super fornøyd. Sitte godt på små foter Ikke klumpete og tunge Anonymous poster hash: daf89...257 Ecco har jeg hørt mye bra om Anonymous poster hash: faf35...1d1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #14 Skrevet 14. oktober 2014 *mine innlegg* Det er å bare legge den til dine innlegg, du trenger ikke opplyse oss om det.Anonymous poster hash: eb81f...866 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #15 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har brukt de på mi siden hun begynte med vintersko, de er helt supre! Synd de ikke lager de i større str enn 26, så nå har vi måttet gå over til et nytt merke, spent på hvordan det blir Anonymous poster hash: faf35...1d1 Superfit har jo eventuelt andre gode vintersko i større størrelser? Vi er for øvrig også godt fornøyde med dette merket generelt. Men sko bør prøves da føtter er ulike og behov endres. Som nevnt over her, er også Ecco, Kavat og Viking relativt sikre kjøp for små føtter. Her ble det i sin tid Ecco og Kavat som de to første vinterskoparene. Viking passet bedre senere.Anonymous poster hash: 859db...d42
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #16 Skrevet 14. oktober 2014 Sko må prøves! Hvertfall på de små som ikke kan si ifra selv. Jeg kjøpte uprøvde Ecco til førstemann da han var to. Hadde hørt de var bra. Det endte med en gutt som var iskald på bena. De var altfor smale i foten til han. Dermed måtte jeg ut og kjøpe nye sko. Hadde flaks og fikk tak i ett par Elefanten vintersko på tømmesalg. Og de passet perfekt, og var gode og varme. Viking og Ponny har vi også god erfaring med. Anonymous poster hash: e03ed...dea
Semydfe Skrevet 14. oktober 2014 #17 Skrevet 14. oktober 2014 Det er å bare legge den til dine innlegg, du trenger ikke opplyse oss om det.Anonymous poster hash: eb81f...866 Og det er jeg klar over, men får ikke til fra mobilen. Så da håper jeg ts tilgir min dumhet.
Violen Skrevet 14. oktober 2014 #18 Skrevet 14. oktober 2014 Vi har kjøpt superfit med snøring til ettåringen, de er utrolig lette og virker veldig varme.
Amys Skrevet 14. oktober 2014 #19 Skrevet 14. oktober 2014 Vi kjøpte et par fra din sko i fjor som var veldig fine, det var de eneste skoene jeg klarte å finne som ikke var tunge og stive i så liten størrelse, og som hadde bøyelig såle så det gikk an å klatre og bevege foten i de. Jeg tror det var disse, eller noen som likner. Jeg fant ut senere at de kom desidert sist i en test av vinterstøvler, bla. var de ikke vanntette i følge testen, men vi hadde ikke noe problem med det, kun når ungen svømte i sølepytter eller tømte bøtter med vann over hodet slik at det rant ned i støvlene fra toppen. De jeg har sett av Kavat og Viking syntes jeg er for tunge til så små, de passer bedre i år når han er et år eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå