AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har hovedomsorg for barna etter samlivsbrudd. Jeg skal nå søke inn min datter på SFO. Jeg vet at man kan få redusert SFO- utgifter med ca 60%, hvis man søker om den støtten. Men vil jeg med denne støtten få mindre bidrag, og i såfall, hvor mye reduksjon i bidrag blir det? Anonymous poster hash: 6a6f1...837
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Ring NAV og hør så får du 100% riktig svar Anonymous poster hash: 5d678...108
Leeloo Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg tror du kan legge det inn i bidragsveilederen, men de har kanskje endret den? Logisk sett ville jeg tenkt at bidraget reduseres med halvparten av støtten, men ting er jo ikke alltid logisk e.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Sjekket i bidragsveilederen nå, og der legger man i hvertfall ikke inn stønad til barnetilsyn noe sted, kun om man har utvidet barnetrygd. Anonymous poster hash: ea068...352
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Skjønner ikke helt hvorfor det betyr noe om du får mindre bidrag jeg? Hadde ikke disse pengene i tilfelle gått til det samme eller er det noe hevntokt på gang mot en eks? Anonymous poster hash: 3bc6e...577 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Totalt sett ender du opp med mer penger inn med støtten enn uten. Dersom du ikke får stødnad til barntilsyn, så skal bidragspliktige også betale sin del av sfo-utgiften. Dersom du får støtte til SFO, så blir dette trukket fra bidraget. Du vinner på støtten.... Anonymous poster hash: 4217a...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå