Gå til innhold

Hva har småskolebarna på seg ute nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som høsten har kommet synes jeg det er skikkelig vanskelig å finne passende tøy til førsteklassingen... Spesielt om morgenen har det vært for kaldt til å ha bare bukse. Samtidig synes jeg ikke noe om å sitte inne med strømpebukse el.l. under vanlig bukse, det blir for varmt inne og kaldt når de kommer ut. Pleier å sende med en ytterbukse til å ta utenpå den vanlige buksa, men er litt i tvil om hun tar seg tid til å ta den på når de har friminutt. Friminuttene er jo så korte også, så det er jo begrenset hvor mye tid de kan bruke på å kle på og av seg.

Hva gjør dere andre med barn i nedre del av barneskolen?

Anonymous poster hash: 90164...a53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min som går i 1. klasse sendte jeg i dag morges til skolen med joggebukse, overdel til den, og dunjakke + lue og hansker.

Sendte med henne gummistøvler og regnjakke hun kan skifte til om det trengs.

Sønnen min på 9 hadde på boblejakke og lue.

Skrevet

Min 3. klassing har blitt pådyttet bambus-stillongs og trøye under vanlige klær de siste dagene. Idag ble det superundertøy istedenfor, for all bambusen var skitten.

Tenker det er viktigst at det ikke klør inne. Og både superundertøyssettet og bambus er mykt og fint og klør ikke.

Utenpå har vi kun vanlig vindjakke og pannebånd. Blir vel lue og hansker ganske snart.

Anonymous poster hash: ba830...b66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...