AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ok, den er i ovnen nå, og jeg håper den blir bra:o Brukte 9 eggehviter, litt eddikk, 3ts maizenna, 50g sukrin, 35g tagatesse og 5g natreen. Er skikkelig spent på resultatet, skal ha selskap i dag.. Spiser lavkarbo, å holder meg vanligvis unna kaker, men idag hadde jeg lyst på pavlova😊 Tror dere dette blir en god marengsbunn? Evt hva kunne jeg gjort annerledes? Anonymous poster hash: c0380...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kjente på den i ovnen nå.. Jøss, jeg har lagd en svamp jo! :/Anonymous poster hash: c0380...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 13. oktober 2014 #3 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har også tenkt på å lage pavlova uten sukker. Synes det steviasukkeret er best jeg, like søtt som sukker og kan bruke samme mengde,. Skal teste ut pikekyss i helgen, tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har også tenkt på å lage pavlova uten sukker. Synes det steviasukkeret er best jeg, like søtt som sukker og kan bruke samme mengde,. Skal teste ut pikekyss i helgen, tenkte jeg Hva er forskjell på sukrin og stevia? Pikekyss=NAM! Gi meg gjerne oppskrift, hvis den ikke er hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 13. oktober 2014 #5 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hva er forskjell på sukrin og stevia? Pikekyss=NAM! Gi meg gjerne oppskrift, hvis den ikke er hemmelig Synes stevia er bedre enn sukrin, får sånn rar ettersmak av sukrin. Har aldri laget pikekyss med stevia før, bare med vanlig skukker. Men tenkte jeg skulle teste det i helge og se om de blir bra Kan komme med tilbakemeldinger etter helga, om de ble vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piken2 Skrevet 13. oktober 2014 #6 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ble det vellykket med pikekyss? For da er vi flere som vil ha oppskrift Har forsøkt et par ganger med pavlovabunn uten hell, så her lager jeg nøttebunn til alle mulige kaker, siden den fungerer! Ostekake, suksessterte, moussekake. Har også vurdert å knuse fedonkjeks og lage bunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå