Minamemina Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Hei. Jeg trenger råd og hjelp til hva jeg skal gjøre. Jeg bor i sverige med mannen min pågrunn av at han fikk avslag fra udi på asylsaken sin. Vi har bodd i sverige i ett år og jeg begynner å bli lei. Han prøver å få jobb men mislykkes. Derfor er det jeg som har jobbet hele tiden og forsørget oss. Jeg har hatt 3 ulike jobber og nå jobber jeg med kundeservice. Jeg får ganske bra utbetalt og vi klarer oss godt med disse pengene. Problemet er at jeg nå må jobbe hele jula. Det er utrolig deprimerende å tenke på at jeg må være i sverige uten familien min som jeg alltid har vært med. Dette blir første jula i hele mitt liv hvor jeg ikke får feiret! Jeg orker ikke mer av å bo så langt unna familien min, orker ikke å alltid ha bekymringer. Jeg har ekstremt mye press på meg. Jeg kan heller ikke bare flytte tilbake. Hva med mannen min? Vi fikk avslag i norge og han har ikke lov til å bo der.. han har fått opphold i sverige. Det er bra, selvsagt men jeg griner bare av tanken på hva jeg går glip p av. Jeg er helt ny på jobben og ble fortalt at jeg måtte jobbe helligdager men nå vil jeg ikke mer. Hvis jeg slutter å jobbe så har vi jo ingen penger.. har husleie og utgifter å betale.. noen råd? Endret 13. oktober 2014 av Minamemina
Gjest Evans Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Kan du invitere familien din fra Norge over til dere i Sverige? Selv om du må jobbe hele jula, er det jo uansett noen timer du ikke er på jobb. Om mannen din ikke jobber, har jo han tid til å ordne og styre i stand for julefeiring med familie?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Hei. Jeg trenger råd og hjelp til hva jeg skal gjøre. Jeg bor i sverige med mannen min pågrunn av at han fikk avslag fra udi på asylsaken sin. Vi har bodd i sverige i ett år og jeg begynner å bli lei. Han prøver å få jobb men mislykkes. Derfor er det jeg som har jobbet hele tiden og forsørget oss. Jeg har hatt 3 ulike jobber og nå jobber jeg med kundeservice. Jeg får ganske bra utbetalt og vi klarer oss godt med disse pengene. Problemet er at jeg nå må jobbe hele jula. Det er utrolig deprimerende å tenke på at jeg må være i sverige uten familien min som jeg alltid har vært med. Dette blir første jula i hele mitt liv hvor jeg ikke får feiret! Jeg orker ikke mer av å bo så langt unna familien min, orker ikke å alltid ha bekymringer. Jeg har ekstremt mye press på meg. Jeg kan heller ikke bare flytte tilbake. Hva med mannen min? Vi fikk avslag i norge og han har ikke lov til å bo der.. han har fått opphold i sverige. Det er bra, selvsagt men jeg griner bare av tanken på hva jeg går glip p av. Jeg er helt ny på jobben og ble fortalt at jeg måtte jobbe helligdager men nå vil jeg ikke mer. Hvis jeg slutter å jobbe så har vi jo ingen penger.. har husleie og utgifter å betale.. noen råd? Huff, dette var trist. Hvordan gikk det, TS? :,( Anonymous poster hash: b8346...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå