Gå til innhold

tips til middager som kan varmes opp igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jobber ofte sent. Da har vi andre allerede spist middag for flere timer siden. Noen som har tips til gode middager som er gode å varme opp igjen i micro/ovn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste kan vell varmes opp? Tar alltid vare på rester og har det til lunsj dagen etter.

Anonymous poster hash: c05f4...57a

• Liker 2
Skrevet

Ja, det meste kan vel det :) Men noe tilbehør, som kokte grønnsaker, pomfri, baguetter/brød, er vel ikke noe særlig?

Skrevet

Ja, det meste kan vel det :) Men noe tilbehør, som kokte grønnsaker, pomfri, baguetter/brød, er vel ikke noe særlig?

kokte grønnsaker er jo enkelt og godt selv etter å ha blitt var,et opp?

Anonymous poster hash: 58c27...315

• Liker 2
Skrevet

Pomfri er vell best om han steker ny når han er hjemme. Ellers går det meste

Anonymous poster hash: c05f4...57a

Skrevet

Så grønnsakene blir ikke vasne?

Bruker du fryste grønnsaker? De er jo vasne med en gang også. Spørs hvor lang tid de ligger, men ferske grønnsaker som ikke er overkokt/stekt holder noen timer synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Så grønnsakene blir ikke vasne?

Jeg syntes ikke de blir vasne. Om jeg skal varme rester er kokte grønnsaker noe av det beste =)

Skrevet

Bruker du fryste grønnsaker? De er jo vasne med en gang også. Spørs hvor lang tid de ligger, men ferske grønnsaker som ikke er overkokt/stekt holder noen timer synes jeg.

Nei, kun ferske grønnsaker :) har bare aldri varmet opp igjen grønnsaker

Skrevet

Jeg syntes ikke de blir vasne. Om jeg skal varme rester er kokte grønnsaker noe av det beste =)

Okei, takk :)

Skrevet

Gryteretter er noe som passer fint å varme opp. :)

Skrevet

Lasagne og hvitløksbaguetter. Vent med å varme opp en baguett til han kommer. Salaten holder seg.

Skrevet

Gryteretter, paier, gratenger og wok kan fint varmes opp igjen.
Paier og gratenger kan jo bare varmes igjen inni stekeovnen, de blir sikkert litt vassen/myk dersom de tas i mikro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...