Gå til innhold

Må man ha smarttelefon for å være på Instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis man ønsker å ha en side der.

Endret av himmeloghav
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Android eller iPhone. Aner ikke om de har en offentlig app for windows telefoner.

Skrevet

Hvis du skal legge ut bilder der, så trenger du en smarttelefon.

Skrevet

Kan man være anonym på instagram? Har lyst til å sjekke responsen på mine bilder(malt) uten å avsløre hvem jeg er

Anonymous poster hash: 707b8...ab2
Skrevet

Kan man være anonym på instagram? Har lyst til å sjekke responsen på mine bilder(malt) uten å avsløre hvem jeg er

Ja, du bestemmer helt selv hvilken informasjon du velger å gå ut med. Men da må du huske å ikke opprette profil via facebook, og å bruke et anonymt brukernavn :)

Skrevet

Gi oss link da! Eller hashtag!

Anonymous poster hash: 739b0...bae

Skrevet

Nei, du trenger ikke smarttelefon.

Det funker med nettbrett. Det funker også fra Mac, men da må du laste ned appen via Appstore. Du kan surfe Instagram fra vanlig browser, men man kan ikke legge ut noe.

Tror den appen for Mac må kjøpes, men det er ikke dyrt. Neppe mer enn sånn 14 kroner :)

Skrevet

Nei, du trenger ikke smarttelefon.

Det funker med nettbrett. Det funker også fra Mac, men da må du laste ned appen via Appstore. Du kan surfe Instagram fra vanlig browser, men man kan ikke legge ut noe.

Tror den appen for Mac må kjøpes, men det er ikke dyrt. Neppe mer enn sånn 14 kroner :)

Funker det med ipad?

Skrevet

Funker det med ipad?

Ja, men du må laste ned appen som er laget for iPhone, tror jeg. Så zoomer du appen, sånn at den ikke blir så liten når den er ferdig nedlastet. Du skjønner hva jeg mener når du har gjort det :)

(Om det ikke er kommet egen app for iPad siden jeg sist sjekket)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...