PaperFlower Skrevet 13. oktober 2014 #1 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg kjøpte for en stund siden, (må jeg tippe vil jeg si ca. 1,5 mnd siden) en pakke med musli. Coop Tropical Fruit, for å være nøyaktig. Jeg puttet den i et stort, lufttett glass og siden har jeg egentlig glemt at jeg hadde det. Men nå har jeg veldig lyst på, men innser at jeg ikke har peiling på hvor godt musli holder seg? Posen kastet jeg selvfølgelig uten å sjekke holdbarheten på innholdet... Så er det noen som har peiling på hvor godt slikt holder seg i en lufttett beholder? Eller som har en pose med Coop musli liggende, eller annen musli, og kunne ha sjekket for meg? Eller noen som kan forklare hvordan jeg finner ut om muslien er blitt for gammel? Jeg tipper at den kanskje begynner å smake harsk, eller? Problemet der er at jeg tror ikke jeg noen gang har smakt harsk mat, så jeg vet ikke hva slags smak jeg skal lete etter. Hah, føler meg som en hjelpesløs unge... Hjeeeeelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvor lenge muslien du kjøpte hadde, kommer an på produksjonsadatoen på akkurat den posen du valgt å kjøpe Anonymous poster hash: 1f912...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jo, det er sant. Men om noen f.eks. har en pose med en best før-dato, så kunne de jo ha sjekket sin pose og sett om det er snakk om 5 mnd. eller 3 uker? Pleier ikke å være så altfor lenge mellom produksjonsdatoen og når varen blir kjøpt, iallefall ikke etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har en pakke axa grukt musli kjøpt på lørdag. Best før: 12.03.15. Regner med att coop sin har ca. samme holdbarhet. Den er med andre ord sikkert helt trygg Anonymous poster hash: 8cdb9...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Del Skrevet 13. oktober 2014 *Axa frukt;)Anonymous poster hash: 8cdb9...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 13. oktober 2014 Okay, tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå